دوران تعیین تکلیف برای گردشگری پایان یافته است

دوران تعیین تکلیف برای گردشگری پایان یافته است

سعید ابریشمی راد در نشست شورای عالی استان‌ها، بیان کرد: با هم بودن مهم‌ترین اصل توسعه است این گردهمایی و اتحاد، ما را به نقطه نظرات طلایی برای توسعه کاشان بزرگ رهنمون می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: به یقین منطقه کاشان بزرگ با ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و صنعتی موهبتی الهی و مانند یک گنج بزرگ است که مردمانی با افکار بلند و مکنت فراوان همواره در میدان حضور دارند.

شهردار کاشان تأکید کرد:وقتی تمام این نعمت‌ها به عنوان ابزار توسعه وجود دارد مردم توقع بهره‌وری و پبشرفت عملی دارند.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه چنین جلسات هم‌اندیشی می‌تواند مسائل را تا حد زیادی رفع کرده و دغدغه‌های مردم و فعالین حوزه گردشگری را برطرف سازد گفت: این نکته را باید باور کنیم که منطقه کاشان بزرگ باید هر چه زودتر به صنعت گردشگری تکیه کند تا طعم شیرین توسعه را بچشد.

وی تصریح کرد: این هدف به واسطه دلخواه من یا فرد دیگری نیست بلکه مسیر درست و صحیح توسعه است و این حضور میدانی و پررنگ تمام ارکان را برای طرح جامع توسعه گردشگری می‌طلبد.

شهردار کاشان یادآور شد: آنچه که کشورهای توسعه یافته را به این جایگاه رسانیده نه ثروت بسیار و نه دانش بیشتر آنان نسبت به ماست بلکه به یقین هم سخت‌کوشی و حتی آگاهی بیشتری داریم.

ابریشمی‌راد افزود: اما این حقیقت که چرا با جایگاه کنونی آنان فاصله داریم برای آن است که عملکرد ما در یک سیستم درست انجام نمی‌شود و برای  رفع این نقیصه، تمام ارکان شهری باید در سیستمی کارآمد، تحت هدایت و رهبری قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: جوامع توسعه یافته به این فهم مشترک رسیدند که لزوما طراح سیستم نیستند بنابراین گروه‎هایی که تجربه موفق ساخت سیستم‌های با عملکرد بالا را داشتند به کار گرفتند و در آن سرمایه‌گذاری کنند و این همان مسیری است که ما باید دنبال کنیم.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: دوران تعیین تکلیف و این که بگوییم گردشگری چه باید بشود پایان یافته و این گردشگر است که باید عنوان کند چه می‌خواهد و تا به این اتفاق نرسیم نمی‌توانیم ادعای صنعت گردشگری را داشته باشیم و این مهم یک فرآیند و نظام موثر می‌خواهد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات