بیانیه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان

بیانیه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان

شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان طی بیانیه‌ای اعلام کردند: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان نیز به تبع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سایر مقامات عالیه کشور با درک اهمیت و ضرورت موضوع مدیریت مصرف سوخت با این تصمیم ملی همراه خواهند بود.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید rahpeymaee benzin.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید rahpeymaee benzin1.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، در متن این بیانیه آمده است:

به نام خدا

بهره‌برداری مدبرانه از ذخایر و منابع خدادادی کشورمان، جزو اساسی‌ترین مسئولیت‌های نسل حاضر است. در حقیقت اساسی‌ترین وظیفه نسل حاضر آن است که این ثروت ارزشمند ملی را مشفقانه و هوشمندانه «تبدیل به احسن» نموده و ایرانی به مراتب سرافرازتر و آبادتر را به نسل آینده تحویل دهد.

مصرف بهینه‌ی منابع عظیم و ارزشمند به ارث رسیده از نسل‌های گذشته می‌تواند با درایت و دوراندیشی «نسل ما» به توسعه پایدار ایران اسلامی کمک نموده و فرآیند عمران و آبادانی میهن عزیزمان را تسریع نماید.

از سوی دیگر باید پذیرفت که استفاده نامناسب و همراه با «اسراف و تبذیر» منابع ملی، نظیر منابع نفتی و فراورده هایی چون بنزین، نه تنها به توسعه پایدار نمی انجامد بلکه می تواند با ایجاد آلودگی ها و معضلات گسترده زیست محیطی، مشکلات فراونی را در مسیر توسعه کشور به بار آورد.

از همین رو موضوع «مدیریت مصرف» منابع گوناگون، منجمله حامل های انرژی همواره در صدر دغدغه های همه دلسوزان میهن عزیزمان قرار داشته است.

عرضه مدیریت نشده بنزین به عنوان «اصلی ترین حامل انرژی» در حوزه حمل و نقل ، نیز جزو مصادیق استفاده نامناسب از این منابع خدادادی است که علاوه بر معضلات و مشکلات گوناگون به فرصت شومی برای تاراج دارایی های میهن عزیزمان در قالب قاچاق این حامل ارزشمند انرژی به خارج از مرزهای کشورمان گردیده است.

تصمیم سران محترم قوای سه گانه در اقدام عملی برای مدیریت مصرف سوخت، فارغ از راهکارهای اجرایی آن، ماهیتا اقدامی ضروری  و مورد تأیید و حمایت همه کسانی است که دل در گرو عمران و آبادانی مملکت عزیزمان دارند. شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان نیز به تبع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سایر مقامات عالیه کشور با درک اهمیت و ضرورت موضوع مدیریت مصرف سوخت با این تصمیم ملی همراه خواهند بود.

نمایندگان مردم شریف کرمان در شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران و کارشناسان شهرداری کرمان علاوه بر اعلام همراهی با طرح اخیر «مدیریت مصرف سوخت» و اعلام انزجار از اغتشاشات کور و اقدامات خائنانه ایی که متأسفانه حاصلی جز تخریب زیر ساخت های شهری و اموال عمومی ندارند؛ آمادگی دارند تا با حمایت دولت محترم خدمتگزار همه توان خود را برای بهبود نظام حمل و نقل عمومی در شهر کرمان و همچنین توسعه و ترویج سیستم های نوین حمل و نقل پاک و مبتنی بر تکنولوژی های جدید به کار بسته و نقش خود را در پروژه بزرگ اصلاح الگوی مصرف سوخت به بهترین شکل ایفا نمایند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات