آغاز به‌سازی و نوسازی پارک شهید مرتضوی در منطقه دو

شهردار منطقه دو خبر داد:

آغاز به‌سازی و نوسازی پارک شهید مرتضوی در منطقه دو

شهردار منطقه دو شهر کرمان، از آغاز عملیات به‌سازی و نوسازی پارک شهید «مرتضوی» به مساحت 20 هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی سعیدی با اشاره به احداث بوستان مشارکتی بهارستان، بوستان مشارکتی اوج، بوستان رهگذر و پارک محله‌ای ترنج در سال گذشته در منطقه دو شهری، گفت: یکی از دغدغه‌های شهرداری، احداث، به‌سازی و افزایش بوستان‌ها و فضای سبز شهر در راستای فراهم ساختن آسایش و آرامش شهروندان است که منطقه دو این مهم را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث پارک «یاس» واقع در خیابان یاس (بین غدیر یک و دو) و پیشرفت 50 درصدی احداث پارک «شب‌بو» در خیابان شب‌بو (انتهای غدیر سه)، گفت: به‌سازی و نوسازی پارک شهید مرتضوی نیز به منظور رضایت و فراهم ساختن آسایش شهروندان و با همکاری حوزه‌های معاونت‌ حمل و نقل و امور زیربنایی و خدمات شهری منطقه در حال اجراست.

سعیدی با بیان اینکه جدول‌های قدیمی پارک شهید مرتضوی فرسوده و تخریب شده است، افزود: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری این پارک به متراژ 3500 متر طول در حال انجام است که به زودی به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه دو از اجرای 4000 مترمربع پیاده‌روسازی در این پارک خبر داد و گفت: بعد از اتمام عملیات جدول‌گذاری، عملیات پیاده‌روسازی آغاز می‌شود. ‌

سعیدی با اشاره به وجود چهار چشمه سرویس بهداشتی در پارک شهید مرتضوی، افزود: احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی جدید نیز در دستور کار قرار دارد که به زودی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فراهم ساختن امکانات رفاهی و ورزشی در این پارک، خاطرنشان کرد: سعی داریم بدون تغییر در ساختار پارک، فضای سبز را به‌سازی کرده و با نصب نیمکت، وسایل تندرستی، وسایل بازی کودکان و نورپردازی، امکان استفاده بیشتر شهروندان از این پارک وسیع و زیبا را فراهم آوریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات