تشکل های مردمی بهترین ناظران بر عملکرد دستگاه های اجرایی هستند

تشکل های مردمی بهترین ناظران بر عملکرد دستگاه های اجرایی هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، محمد حسن محمدی کیادهی رییس شورای کارگری شهرداری مرکز استان و مشاور شهردار ساری، در نشست جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در شهرداری ساری که با حضور احمدی گرجی مدیرکل توسعه نظارت همگانی و حمایت از سرمایه گذاری و تولید سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، به نقش مهم " تشکل های مردم نهاد" بعنوان بازوان توسعه و ترقی جامعه اشاره و تاکید کرد: مسئولان و مردم نیز به این تشکل ها اهمیت داده و بر آن صحه بگذارند.

وی با بیان اینکه سمن ها حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند ،افزود: در شرایط فعلی ،مردم بهترین نآظران بر عملکرد دستگاه های دولتی هستند.

رئیس شورای کارگری شهرداری ساری گفت: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه های دینی که در اسلام به آن تاکید فراوانی شده است اگر این فریضه در قالب تشکل و گروه اجرا شود؛ بی شک تاثیر گذاری آن نیز افزون تر خواهد شد.

محمدی کیادهی افزود:اگر مردم بر کار مسئولان نظارت داشته باشند خروجی آن بیشتر از نظارت دستگاه های نظارتی است با این توضیح که اگر مشارکت و بازرسی مردم بر این دستگاه ها نمود پیدا کند شاید ضرورتی بر وجود دستگاه های نظارتی نباشد.

وی به تشکل های فرزندان شاهد و ایثار گر اشاره و بر تاثیر گذاری این جمعیت در نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مسئولیت پذیری این تشکل ها بواسطه اینکه از خانواده های ایثارگر و شاهد هستند ،بیشتر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات