پیام رییس شورای اسلامی و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

پیام رییس شورای اسلامی و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر و عباس رجبی شهردار ساری در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

قالوا ربّنا افرغ علینا صبراً و یثبّت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین 250 بقره

بسیج به عنوان پیکره ی نظام اسلامی ، نقش اساسی در تحقیق اهداف انقلاب داشته و مظهر قدرت نظام است.

این یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، همان شجره طیبه ای شد که انتظارش می‌ر فت، نقش فراوانی در دفاع از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی ایفا نموده است.

روشنگری، آماده نگهداشتن نیروهای زبده و مبارز، تقویت روحیه انقلاب و اسلامی، کسب عناوین درخشان در عرصه های گوناگون علمی و فرهنگی و ده ها فعالیت دیگر از این قبیل، از جمله خدماتی است که بسیج به عنوان بزرگترین نهاد منسجم مردمی به کشور و نظام داشته است.

امیدواریم با لطف و عنایت خداوند، هر روز نام بلند این شجره طیبه بر تارک جهان بدرخشد و افتخارات علمی، فرهنگی و جهادی بیش از پیش را از این پایگاه موفق مردمی در دنیا شاهد باشیم.

اینجانبان فرارسیدن هفته بسیج را به همه مردم ایران خصوصاً همشهریان گرانقدر ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم و را از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هموطنان عزیزمان را خواستاریم.

علیجان شمشیربند                                             عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                   شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات