نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است و نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکار ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در جلسه ای که به مناسبت هفته بسیج با حضور جانبازان، ایثارگران رزمندگان و فرزندان شهدای شرکت  برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیج باید در افزایش امنیت کشور با متولیان این حوزه همکاری کند و خوشبختانه تاکنون در این حوزه تلاش ها و فعالیت های خوبی داشته است .

وی با تاکید بر سخن رهبری مبنی  براینکه "بسیجی شدن  بسیار آسان، اما بسیجی ماندن  سخت است"اظهار کرد: بسیج در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است و ما نیز بایستی قدر و ارزش تلاش آن ها را ارج بنهیم.
در ادامه این نشست، "سید یعقوب مرادی" مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران وزارت نیرو عنوان کرد : در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بایستی  جدی تر باشیم تا به دست فراموشی سپرده نشود.

مرادی با تاکید بر اینکه شرکت آب منطقه ای تهران در بازدید از خانواده های شهدا  بسیار فعال است، تصریح کرد: این فرهنگ در سایر دستگاه ها نیز بایستی نهادینه شود و نام گذاری ساختمان هایی با نام این شهیدان اقدام بسیار ارزشمندی است.

مرادی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل نشان از درایت و هوشیاری بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی دارد و باید تا ظهور امام زمان (عج)وجود داشته باشد و فعالیت کند .
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید و تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد .
"محمدحسن صادق زاده" مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این دفتر در سال جاری، با اشاره به اینکه شهدا ولی نعمت ما می باشند، گفت: هر اتفاق خوبی که در عرضه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی در کشور پیش می آید،  به خاطر از جان گذشتگی شهدا و فداکاری آنان است.

وی با بیان این که مسئولان فرهنگی و فرماندهان بسیج ادارات در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند، افزود: آشنا کردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه های مختلف می شود .
صادق زاده ضمن تاکید بر اینکه بسیج باید به عنوان نماد مردمی بودن انقلاب و دفاع مقدس با کیفیت بیشتر رونق پیداکند، تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهم و حساسی داشت و وظایف خود را به خوبی ایفاء کرد .

" احمد خسروی" فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت در ادامه این نشست نیاز بسیج در عرصه اجتماعی در برهه کنونی را به مراتب بیشتر از زمان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اکنون که کشور با جنگ نرم روبرو است و آسیب های اجتماعی راه پیدا کرده، نقش و دخالت بسیج در این عرصه مهم و اثر گذار تلقی می شود .

وی تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی بودن را به عنوان یک اصل برای تمام بسیجیان عنوان کرد و گفت: همگی باید این اصل را بپذیریم و و در همه ادارات نهادینه کنیم .

گفتنی است، در پایان این مراسم لوح تقدیری توسط مدیر عامل شرکت به جانباران، ایثارگران، رزمندگان ، فرزندان خانواده شهدا و یک نفر از کارشناسان شرکت به عنوان مدافع حرم اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات