حضور پر شور مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور

حضور پر شور مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور

مدیران و کارکنان بصیر و آگاه شرکت برق منطقه‌ای غرب همگام با سایر اقشار مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشات اخیر، در راهپیمایی باشکوه حمایت از امنیت و اقتدار کشور حضوری پرشور یافته و انزجار و تنفر خود را از فتنه‌گران و حامیان آن‌ها اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مدیران و کارکنان این شرکت با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر، بار دیگر پایبندی خود به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت را ثابت کردند.

مهندس "علی اسدی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در حاشیه این مراسم گفت: دفاع از آرمان‌های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی وظیفه هر ایرانی است و هیچ حرکت و آشوبی نمی‌تواند انسجام، همبستگی و این خروش همیشگی را خدشه‌دار و به انقلاب کوچک‌ترین آسیبی برساند.

گفتنی است مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب انگیزه خود از حضور پرشور در این راهپیمایی را محکومیت اقدامات اغتشاشگران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا عنوان کردند و افزودند: به میدان آمده‌ایم که ثابت کنیم تحت هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود هستیم و حماسه‌ای از عشق به ولایت، بصیرت و هوشیاری را به نمایش بگذاریم.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند. لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات