آمادگی دانشگاه آزاد برای تاسیس واحد در ژاپن/ تعامل با دانشگاههای ژاپن

آمادگی دانشگاه آزاد برای تاسیس واحد در ژاپن/ تعامل با دانشگاههای ژاپن

www.BanaNews.irرئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با سفیر ژاپن در ایران بر توسعه همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های ژاپن تاکید کرد و از آمادگی این دانشگاه برای ایجاد واحد دانشگاهی در ژاپن خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  دکتر عبدالله جاسبی امروز سه شنبه در دیدار با "کین ایچی کومانو" سفیر ژاپن در ایران با اشاره به ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه دهه چهارم فعالیت خود برای رقابت با دانشگاه های معتبر جهان و فتح قله های علوم و تکنولوژی برنامه ریزی کرده است.

جاسبی خاطرشنان کرد: ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و سرمایه گذاری در فناوری‌های نوین از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی برای رقابت با دانشگاه‌های معتبر جهان است و از تبادل استاد و دانشجو و ایجاد فرصت های مطالعاتی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های ژاپن و راه اندازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی در ژاپن استقبال می شود.

"کین ایچی کومانو" سفیر ژاپن در ایران نیز در این دیدار از برگزاری نشست ها و سمینارهای مشترک علمی و پژوهشی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های ژاپن استقبال کرد.

کومانو با اشاره به اینکه در دانشگاه نیهون به عنوان بزرگ ترین دانشگاه ژاپن ۱۷۰ هزار دانشجو تحصیل می کنند، برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو را در جهان جالب توجه دانست.

 

 

    نظرات