برگزاری نمایشگاه نقاشی آب = زندگی در آبفار خراسان رضوی

برگزاری نمایشگاه نقاشی آب = زندگی در آبفار خراسان رضوی

نمایشگاه نقاشی با عنوان آب = زندگی، در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان در آبفار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سومین دوره مسابقات ملی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان آب = زندگی بر اساس ابلاغیه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که از طرح های مهم آموزش همگانی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان است در روستاهای خراسان رضوی برگزار شد.

با فراخوانی شرکت آبفار خراسان رضوی بیش از 2000 نفر از دانش آموزان روستاهای باخرز، تایباد، تربت حیدریه، جغتای، سبزوار، فیروزه، کاشمر، گناباد و مشهد در این مسابقه شرکت کردند. مسابقه نقاشی آب = زندگی در بخش کودک با موضوعات، آب از کجا و چگونه به دست می آید، چگونه می توان آب را نگهداری کرد، چه کار کنیم آب هدر نرود، چگونه ممکن است آب آلوده شود، آب چه نقشی در زندگی ما دارد و در بخش نوجوان شامل موضوعات، در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است، برای آینکه آبها آلوده نشوند چه باید کرد، با چه روشی از هدررفت آب جلوگیری می کنید، آینده منابع آّب را چگونه می بینید و با هدف گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب در میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان برای گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب در مدارس ابتدایی اجرا گردید تا توجه افکار عمومی را به پدیده کم آبی جلب کند.

بر همین اساس نمایشگاهی از آثار دانش آموزان روستایی در محل شرکت آبفار خراسان رضوی به مدت یک هفته برگزار و از تمامی شرکت کنندگان به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد و همچنین پس از داوری آثار، به بیست نفر برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده اهدا و اثرات برگزیده به بخش کشوری این جشنواره راه پیدا خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات