سرپرست تيم بازرسي شركت توانير؛ هدف از بازرسي پايش ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع غرب مازندران، ابراهيم خوش چهره سرپرست تيم بازرسي شركت توانير در نشست با مديرعامل و اعضاي شوراي معاونان شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران اظهار داشت: در راستاي سياستگذاري هاي شركت توانير و پايش شركت ها در زمينه اجرايي كردن دستورالعمل ها و آيين نامه هاي مصوب وزارت نيرو بازرسي هاي دوره اي انجام مي شود و گزارش اقدامات انجام شده به مديرعامل شركت توانير اعلام مي شود.

وي افزود: همه ما متعلق به خانواده بزرگ صنعت برق هستيم و هدف از اين بازرسي ها رفع ابهامات و ايرادات موجود در فرآيندها توسط همكاران صنعت برق است تا از طريق سازمان هاي بيروني موضوع مورد كشف و بررسي قرار نگيرد.

مهندس كيوان فرح زاد مديرعامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران نيز در اين نشست اظهار داشت: بازرسي در سلامت اداري، شناسايي نقاط قوت و ضعف و روند عملكرد فعاليت ها بسيار موثر است.

وي ادامه داد: اعلام نكات كليدي از سوي بازرسين بسيار موثر بوده و آنها با نگاهي خارج از مجموعه و با اشل و مقياس دقيق تر راهكارهاي بهتري براي ادامه فعاليت ها ارايه مي دهند.

فرح زاد گفت: شركت توزيع غرب مازندران داراي محيطي كاري – آموزشي است و همكاران همگام با فعاليت هاي كاري فعاليت هاي نوآورانه و خلاقانه در راستاي ارايه خدمات بهتر به مشتركان را با رعايت قوانين وضوابط انجام داده اند هرچند اشتباهاتي ممكن است در اجراي فرايندها وجود داشته باشد اما اجراي قوانين براي كليه همكاران در اولويت اصلي است.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران افزود: شايد با اين گستره جغرافيايي و اين تعداد مشترك نداشته هاي زيادي در شركت وجود داشته باشد اما در سال هاي اخير اقدامات بسيار موثري در جهت سيستمي كردن فعاليت ها و حذف خطاي انساني در جهت بهبود خدمات به متقاضيان و مشتركين در سطح شركت صورت پذيرفته و برنامه هاي پيش رو نيز گام هاي ارزشمندي در جهت بهبود هر چه بيشتر را با حضور نيروهاي جوان و متخصص شركت فراهم خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات