طرح هاي داراي پيوست رسانه اي، از توفيق بيشتري ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، مرتضي صفري در ديدار با مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز با بيان اينكه آب و برق نعمتي هستند كه تا زماني كه برقرارند قدرش را نمي دانيم، گفت: در صداوسيماي مركز استان سعي شده است با همدلي و همكاري، خدمات ارائه شده توسط دستگاه ها و سازمان ها را به اطلاع مردم برسانيم.

وي با اشاره به اينكه در كشور ما، هزينه ي تمام شده ي خدمات بيشتر از هزينه ي دريافتي از مردم است، افزود: خوشحاليم كه با انجام مديريت مصرف درست، صرفه جويي مناسب صورت گرفته است.

مديركل صداوسيماي مركز آذربايجان شرقي تصريح كرد: صداوسيما بايد در توسعه ي استان نقش خود را ايفا كند و به كمك دستگاه هاي اجرايي بشتابد و ما تلاش مي كنيم با تمام دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان همكاري داشته باشيم.

صفري شركت توزيع نيروي برق تبريز را يكي از دستگاه هاي مهم دانست و افزود: بايد در خصوص طرح هاي توسعه ي برق و اصلاح شبكه ها، براي مردم اطلاع رساني بيشتري شود و تعامل بين دستگاه هاي اجرايي بايد افزايش يابد.

وي با تاكيد بر اينكه هر طرحي كه داراي پيوست رسانه اي باشد، توفيق بيشتري مي يابد، خاطرنشان شد: تخصيص زمان مناسب آموزشي فرهنگي و تهيه و پخش آن به صورت مداوم و مستمر به مردم، اثربخشي فعاليت ها را افزايش مي بخشد.

مديركل صداوسيماي مركز آذربايجان شرقي در پايان اين ديدار به گستردگي شبكه و دستگاه هاي صداوسيما و تنوع برنامه هاي آن اشاره كرد و گفت: ما توانايي آن را داريم كه صداي دستگاه هاي خدمات رساني چون شركت توزيع نيروي برق تبريز را به گوش مردم برسانيم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات