همزمان با روز بسيج؛ تقدير از فرماندهي پايگاه بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان

همزمان با روز بسيج؛ تقدير از فرماندهي پايگاه بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان

همزمان با روز بسيج؛از فرماندهي پايگاه بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان در صبحگاه بسيجان كارمند ادارات استان تقدير شد.

به گزارش پارما، به مناسبت هفته بسيج، صبحگاه مشترك مديران و مسئولان ادارات كل استان اصفهان توسط بسيج كارمندان استان با حضور استاندار اصفهان، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان و مديران كل و بسيجان كارمند ادارات استان در استانداري اصفهان برگزارشد.

در اين صبحگاه مشترك ايرج حشمتي مديركل حفاظت محيط زيست استان اصفهان، فرمانده و اعضاي پايگاه بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان حضوري فعال داشتند از محمد ولي مغربي فرمانده پايگاه بسيج اداره كل محيط زيست استان اصفهان توسط استانداراصفهان  و فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان تقدير و تجليل شد.

در بخشي از لوح تقير مشترك عباس رضايي و سرتيپ دوم پاسدار مجتبي فداء خطاب به محمد ولي مغربي آمده است:بسيجيان والا مقام و نيك آواز ايران اسلامي رهروان و پويندگان راه سرخ امام شهيدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و فرزندان معنوي حضرت امام خميني (ره) و امام خامنه اي (مدظله العالي) و پيروان طريق پرشكوه حقيقت و عدالتند.

دربخش ديگري از اين  تقديرنامه آمده است: آنان كه در عرصه مقدس و با دفاعي جانانه حقانيت مقصد و مقصود خويش را به جهانيان اثبات كردند و اكنون نيز در عرصه جنگ نرم و با سرلوحه قرار دادن راهبرد سال (رونق توليد) سربلند و با اقتدار از نظام اسلامي و آرمان هاي مقدس آن حراست مي نمايند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات