ادامه عملیات اجرایی دو پروژه در میدان جهاد

ادامه عملیات اجرایی دو پروژه در میدان جهاد

احمد شاه بالایی، با اشاره به احداث مخزن آب در میدان جهاد، حل مشکل آب‌رسانی فضای سبز بلوارهای کشاورز، شهید باهنر، شهید معمار و بلوار مادر را از جمله اهداف اجرای این پروژه ذکر کرد و افزود: شهرداری منطقه دو در راستای حل مشکل آبیاری فضای سبز بلوارهای مذکور احداث مخزن آب میدان جهاد را در دستور کار خود قرار داد .

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مخزن آب میدان جهاد خاطرنشان کرد: متراژ مخزن مذکور600 مترمکعب بوده که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ريال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان در حال اجراست .

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، در ادامه بهسازی سرویس بهداشتی میدان جهاد را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه سرویس بهداشتی عمومی یک نیاز ضروری در شهر به شمار می رود، شهرداری منطقه دو با هدف بهبود وضعیت کیفی فضاهای بهداشتی، رفاه حال شهروندان و مسافرین و حفظ بهداشت عمومی، بهسازی سرویس بهداشتی میدان جهاد را آغاز کرده است.

وی، پیشرفت فیزیکی بهسازی سرویس بهداشتی مذکور را 80 درصد دانست و تصریح کرد: سرویس بهداشتی میدان جهاد دارای هشت چشمه و 60 مترمربع متراژ بوده که بهسازی آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ريال درحال اجراست.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات