در یک ماه گذشته به 125 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شد

در یک ماه گذشته به 125 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری گفت: از مجموع 125 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 80 درخواست رسیدگی و پاسخ داده شده و 45 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات مهمی در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای و روشنایی بوستان ها اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان در این موارد داشته است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات