مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با دانش آموزان دبیرستان ولایت : هراس دشمن از نسل جوان ما باعث شده است تا این بدخواهان به دنبال لطمه زدن به دانش آموزان باشد

مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با دانش آموزان دبیرستان ولایت : هراس دشمن از نسل جوان ما باعث شده است تا این بدخواهان به دنبال لطمه زدن به دانش آموزان باشد

مهندس مهدلوشهردار زرند با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه ولایت ضمن دیدار با آنها به سوالات این عزیزان پاسخ داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این دیدار مهندس محمد رضا مهدلو ضمن تبریک هفته بسیج ازخصایص بسیجیان گفت و افزود:بسیجی فردی است که بیشتر از آنچه برای خود چیزی را بخواهد، برای افراد جامعه ومردم می خواهد و همواره آنها را بر خود مقدم می داند .

شهردار زرند بسیج را یک الگو مناسب برای سایر کشورها دانست و گفت: یک فرد بسیجی برای معظلات و مشکلات موجود راه حل پیدا می کند و طرحی را که ارائه می دهد عملیاتی می کند .

مهندس مهدلو در ادامه به نقش دانش آموزان در آبادانی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:هراس دشمن از نسل جوان ما باعث شده است تا این بدخواهان به دنبال لطمه زدن به دانش آموزان باشد و وظیفه شما این است که نسبت به گذشته هوشیار تر باشید .

شهردار زرند با اعلام اینکه تربیت صحیح دانش آموزان می تواند آینده کشور را تامین نماید گفت:همه ما به عنوان یک شهروند در یک شهر درحال زندگی هستیم واگر به یکدیگر کمک نکنیم قطعاً با مشکلات متعددی روبرو خواهیم شد.

وی گفت:شما به عنوان مدیران و مسئولین آینده ایران اسلامی هستید و همه ما دلگرم به شما جوانان می باشیم و باید با جدیت تمام تلاش خود را در فراگیری علم بکار گیرید .

وی دوران دبیرستان را مهمترین دوران تحصیل دانش آموزان دانست و گفت:نصیحت من به شما این است که خود را درگیر فرعی های زندگی نکنید و برای داشتن آینده ای روشن تلاش نمائید .

وی در ادامه هرگونه فعالیت عمرانی در شهر را مستلزم پرداخت عوارض از سوی شهروندان دانست و گفت: عقیده دارم اگر یک ریال از شهروندان دریافت می کنیم باید ده برابر آن به شهروندان خدمت رسانی نمائیم .

در پایان این نشست دانش آموزان به ارائه سوالات خود در خصوص تنظیف معابر ،نصب سرعتگیر در معابر،وجود بوستان و پارکها ،عدم وجود مکانهای گردشگری در شهر پرداختند و مهندس مهدلو شهردار زرند به سوالات آنها جواب دادند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات