حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سمنان در مرکز ارتباطات مردمی "سامد"

حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سمنان در مرکز ارتباطات مردمی "سامد"

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی "سامد" استانداری سمنان به‌ صورت مستقیم، پاسخگوی مسائل و مطالبات روستائیان عزیز استان شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سمنان، با توجه به تاکید ریاست جمهوری مبنی بر پاسخگو بودن و ارتباط بی ‌واسطه مسئولین با مردم، منصور کشاورزیان مدیرعامل شرکت در مرکز ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، حضور یافت و به‌ صورت مستقیم پاسخگوی مسائل مردم شد و به پیگیری و رفع مشکلات طرح شده، تاکید کرد.
شایان ذکر است در این ارتباط، 9 تماس برقرار گردید که مشکلات آب در روستاهای فولاد محله شهرستان مهدیشهر دو مورد، جودانه شهرستان میامی،خانخودی،دستجرد و دزیان شهرستان شاهرود،حسن آباد شهرستان سمنان و آستانه و قوشه شهرستان دامغان مطرح گردید که توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان به سوالات مطروحه پاسخ داده شد.
گفتی است سامانه سامد؛ مخفف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است که مردم می‎توانند با استفاده از تلفن رایگان 111 و بدون مراجعه حضوری شکایت، پیشنهاد و درخواست‌هایشان را به گوش مسئولان برسانند.
یادآور می شود: ملاقات مردمی با مدیرعامل شرکت روزهای پنج شنبه هر هفته ساعت 10 صبح لغایت 12 می باشد. روستائیان عزیز به منظور دریافت وقت ملاقات می توانند با دفتر مدیرعامل با شماره تلفن 33337134 تماس بگیرند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات