راه نجات کشور حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی است

راه نجات کشور حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی است

راه نجات کشور حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی است

راه نجات کشور حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی است

راه نجات کشور حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی است

راه نجات کشور حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت:تنها راه نجات کشور پس از عبور از بحران های اقتصادی حفظ و ارتقای روحیه ی بسیجی و تفکر بسیجی است.

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل در نشست روشنگری و بصیرت افزایی اعضای بسیجی سازمان نظام مهندسی، با طرح سوالی مبنی بر اینکه لزوم گرامیداشت هفته بسیج چیست؟ افزود: تنها راه نجات کشور پس از عبور از بحران های اقتصادی حفظ روحیه بسیجی و تفکر بسیجی است، تمام مسئولین کشور از هر طیف و جناحی پس از کش و قوس‌های فراوان به این نتیجه رسیدند که تنه راه نجات و حفظ صلابت کشور عزیزمان باتکیه بر توان فنی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خودمان و تنها با روحیه بسیجی امکان پذیر است. این همان تفکری است که امام خمینی (ره) از چهل سال قبل با تدبیر و دوراندیشی فزمان تشکیل بسیج مستضعفین را برای مقابله با انواع تهدیدهای داخلی و خارجی در آن زمان صادر کردند و به حق بسیج در تمامی عرصه های آزمون خود، سرافراز شد.

سیدهاشمی ادامه داد: در وضعیت داخلی نیز برای جامه ی عمل پوشاندن به شعارها و نامگذاری های صورت گرفته ی سال های اخیر نظیر اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و ...، تنها راه اجرایی شدن و عمل به منویات مقام معظم رهبری حفظ روحیه بسیجی است.

وی عنوان کرد: نام بسیج و تفکر و فرهنگ بسیجی یک تهدید جدی برای استکبار و رژیم صهیونیستی است.

سیدهاشمی گفت: وقتی عنوان می شود که یکی از شروط جهان استکبار برای خذف تحریم های ظالمانه این است که ایران به عنوان کشور منفعل در منطقه عمل کند، نشانگر این است که تفکر بسیج درخارج از مرزهای جغرافیایی ایران و در کشورهایی نظیر سوریه، لبنان، یمن و فسطین تجلی یافته و استکبار از آن واهمه دارد.

سیدهاشمی با بیان اینکه از فرهنگ بسیجی باید تجلیل شود، افزود :بسیج والاترین نمود و تجلی دخالت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت ملت است و در هر زمان که کشور دچار مشکل از جمله حوادث زلزله، سیل و... شد بسیج نقش بی بدیلی داشته است.

وی تصریح کرد: اقداماتی که بسیج در پروژه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، کمک به توسعه و امنیت و فرهنگ داشته برای ما یک نماد و الگو می تواند باشد.

سرهنگ حسن دهقانی نیا، فرمانده سپاه ناحیه اردبیل ضمن تبریک هفته بسیج گفت: مردم ایران در زمان جنگ، زیر بار ذلت نرفت چرا که مردم ما از روحیه نهضت عاشورایی برخوردار بود. در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس خسارت های جبران ناپذیری به مردم ایران وارد کردند و بیش از ۲۲۰هزار نفر از جوانان کشورمان شهید شد و ایران میلیاردها دلار ضرر دید و ۵۰سال به عقب افتاد.

وی ادامه داد :با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و تشکیل بسیج مستضعفین و همچنین شعار ارتش بیست میلیونی، خوشبختانه مردم با احساس مسئولیت و تعهد و اتکا به خداوند مشکلات را مدیریت و روز به روز پیشرفت کردند.

وی انتشار اخبار غیر واقعی استکبار به مردم از طریق ماهواره و اینترنت را یادآور شد و افزود : دشمنان ایران سعی دارند با اخبار غیر واقعی در تفکر و دیدگاه مردم تاثیر مخرب بگذارند، اما مردم ایران همواره هوشیار بوده و حیله های دشمنان را بارها باهمین تفکر بسیجی در نطفه خفه کرده اند.

دهقانی نیا تحریم های فلج کننده آمریکا بر علیه ملت ایران را یادآور شد و افزود: باید سعی کنیم با وحدت وهمدلی برای پیشرفت کشورمان تلاش کنیم و در مسیر آبادانی ایرانی اسلامی، خدمتگزاران صدیق مردم را مورد حمایت قرار دهیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یک انجمن در شهر اردبیل می باشد

      نظرات