مقاوم‌سازی ساختمان‌ها از اصول مدیریت بحران است

مقاوم‌سازی ساختمان‌ها از اصول مدیریت بحران است

www.BanaNews.irمعاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: توجه به استحکام و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، آموزش، توجه و توسعه امر بیمه از اصول مهم مدیریت بحران هستند که باید همواره به آنها توجه شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جواد کمالی ظهر امروز در هفتمین نشست ادواری مدیران بحران کلان‌شهرهای کشور در کرمان اظهار داشت: توجه به استحکام و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، آموزش و توجه و توسعه امر بیمه از اصول مهم مدیریت بحران هستند که باید همواره به آنها توجه شود.

وی افزود: پیشگیری نیز از مهم‌ترین اصولی است که باید همواره برای مقابله با حوادث احتمالی مدنظر قرار گیرد.

کمالی تصریح کرد: توجه به تجربه‌ها و نحوه عملکرد در حوادث سال‌های گذشته نیز در مدیریت بحران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به نقش مدیرت بحران در زمان بروز هرگونه حادثه‌ای گفت: مدیریت شرط اساسی موفقیت است و امکانات در درجه بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.

کمالی با بیان اینکه نخستین نظارت فنی روستایی کشور در کرمان انجام شده است، بیان کرد: استان کرمان از نظر فنی و توجه به استحکام ساختمان‌ها تاکنون اقدامات شایسته تقدیری داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان اذعان کرد: دولت‌های نهم و دهم در امر مدیریت بحران کارهای مهم و محوری انجام داده است و باید از امکانات و فرصت‌های موجود برای توسعه امر مدیریت بحران تلاش کرد.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، کمالی بر پایداری و استمرار در برنامه‌های مربوط به امر ایمنی تأکید کرد و افزود: افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی و تلاش برای حفظ جان افراد در زمان بروز حادثه اقدامی بسیار مهم و دارای اجر زیاد است.

وی تصریح کرد: توجه به افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث باید در تمام مناطق به ویژه کلان‌شهرها با جدیت، همت و همکاری ادامه داشته باشد.

 

 

    نظرات