چهاردهمین نمایشگاه بین‎المللی ساختمان در مشهد افتتاح شد

چهاردهمین نمایشگاه بین‎المللی ساختمان در مشهد افتتاح شد

www.BanaNews.irچهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی با حضور ۴۲۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس سید محمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، بیش از۴۲۰ شرکت توانمند داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۳۸ هزار متر مربع، شامل ۲۳ هزار متر مربع فضای مسقف و ۱۵ هزار متر مربع فضای باز حضور یافته اند.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به حضور نمایندگی برخی از شرکت‌ها در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی مشهد افزود: نمایندگانی از کشورهای روسیه، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، فنلاند، اتریش، ژاپن، کره جنوبی، انگلستان، آمریکا، بلاروس، تایوان، امارات، دانمارک شرکت کنندگان این دوره نمایشگاه هستند، ضمن آنکه ۹ شرکت از ترکیه نیز به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند و فضایی به مساحت ۲۱۰ متر مربع در اختیار این شرکت ها قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه درسال جاری، با استقبال گسترده روبرو شده به گونه ای که از رشد ۳۵ درصدی نسبت به دوره گذشته برخوردار است.

سیدی لوازم و تجهیزات خدمات فنی و مهندسی، ابزارآلات و تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی را از جمله فعالیت های شرکت کنندگان در نمایشگاه عنوان کرد.

وی افزود: پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تاسیسات حرارتی و برودتی، لوله و اتصالات، فناوری های نوین ساختمان و تاسیسات، معماری و عمران، سیمان و فرآورده های بتنی، نرده و پله، درب و پنجره، نرم افزارهای تخصصی و سایر صنایع و محصولات وابسته از دیگر محورهای فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه به شمار می رود.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص برنامه‌های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی اظهار کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، هیات تجاری خارجی متشکل از مدیران شرکت های ساختمانی کشور افغانستان به منظور بازدید و ایجاد تعامل با دست اندرکاران صنعت ساختمان کشورمان در مشهد حضور یافته و میهمان نمایشگاه بین المللی مشهد هستند.

 

 

    نظرات