اولین جلسه هیات رییسه سال دوم سازمان با روسای دفاتر نمایندگی

اولین جلسه هیات رییسه سال دوم سازمان با روسای دفاتر نمایندگی

اولین جلسه هیات رییسه سال دوم سازمان با روسای دفاتر نمایندگی

جلسه هیات رییسه  سازمان با روسای دفاتر نمایندگی در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان در ابتدای جلسه محمد ابراهیم پور رییس سازمان گفت: روسای دفاتر، نمایندگان  هیات مدیره می باشند. ابراهیم پور افزود: تخلفات ماده ۱۰۰ ، امر آموزش و کنترل مضاعف از مسائل جدی است که باید روسای دفاتر به آن توجه ویژه داشته باشند.
رییس هیات مدیره سازمان با تاکید بر امر نظارت مضاعف افزود: عمر مفید ساختمان ها کم شده است و در بعضی از ساخت و سازها مشکلات معماری و ساختمانی وجود دارد  باید با سیاستگذاری، برنامه ریزی و تلاش شما در دفاتر نمایندگی این مسایل حل شود.

رییس سازمان در پایان از روسای دفاتر خواست تا در تصمیم گیری های سازمان مشارکت نموده و ضمن تاکید بر نظارت روسای دفاتر بر عملکرد کارکنان از آنان خواست تا در پایان هر هفته گزارش کاری دفاتر را به سازمان ارسال نمایند.

علی تهرانی نایب رییس اول سازمان در این جلسه گفت: برای بازسازی دفاتر نمایندگی در بودجه سال ۹۹ مبالغی اختصاص داده می شود.

وی افزود: به زودی تیمی از سازمان مرکزی برای بررسی و بازسازی دفاتر نمایندگی اعزام می گردد ،تهرانی از روسای دفاتر خواست مسائل دفاتر را بررسی و به تیم اعزامی گزارش دقیق اعلام نمایند.

رضوی نایب رییس دوم سازمان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع کنترل نقشه در دفاتر نمایندگی افزود : امر نظارت جز وظایف ذاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
رضوی تاکید کرد: کارکنان و روسای دفاتر نمایندگی باید بتوانند به سوالات ارباب رجوع به شیوه ای درست پاسخ داده و  تکریم ارباب رجوع به شایستگی صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات