شهردار زرند در دیدار هفتگی با دانش آموزان: داشتن یك شهر خوب  مستلزم داشتن ارتباط قوی بین شهرداری و شهروندان است.

شهردار زرند در دیدار هفتگی با دانش آموزان: داشتن یك شهر خوب مستلزم داشتن ارتباط قوی بین شهرداری و شهروندان است.

مهندس مهدلو شهردار زرند در دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد خواستار مشارکت همه دانش آموزان در برنامه های مدیریت شهری شد و گفت:شهر به عنوان یک سازمان اجتماعی است که اهمیت آن به شهروندان و افراد آن جامعه بستگی دارد .

مهندس محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه درصورتی به یک شهر ایدآل و قابل قبول خواهیم رسیدکه مشارکت دانش آموزان و شهروندان را در راس برنامه های خود قرار داده و ؛گفت: مدارس به عنوان یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی، تربیتی و آموزشی وظیفه تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد گوناگون شهروندی، اخلاقی، اجتماعی را به عهده دارند .

منتخب شورای شهر زرند تصریح کرد:شهرداری نهادی خدمتگذار می باشد که بر اساس درآمدهای حاصل از پرداخت عوارض شهروندان به انجام فعالیتهای شهری و شهروندی می پردازد .

منتخب شورای شهر زرند داشتن یک شهر خوب را مستلزم داشتن ارتباط قوی بین شهرداری و شهروندان دانست و افزود: شهروندان باید بدانند که هر گونه خسارت به اموال شهری خسارت زدن به مال و سرمایه خود آنهاست .

وی خواستار حضور دانش آموزان در مسائل شهری و عمرانی شهری شد و گفت: احساس مشارکت دانش آموزان ،شهروندان،والدین و معلمین در مدیریت شهری باید بیش از پیش انجام گیرد .

مهندس محمد رضا مهدلو از دانش آموزان خواست تا آینده خود را به خوبی رقم بزنند و خطاب به آنها گفت:داشتن یک برنامه منظم در دوران زندگی و ارزش نهادن به آینده می تواند بسیاری از مشکلات آینده دانش آموزان و جامعه را برطرف نماید .

شایان ذکر است در ادامه این نشست شهرداری زرند به سوالات دانش اموزان پاسخ و از آنها خواست تا با گوشزد کردن مسائل شهری همراه شهرداری در همه زمینه ها باشند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات