پنجمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی،سلامت زنان و خانواده...

دکتر فتح اله حقیقی،استاندار زنجان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: تشکیل هئیت های اجرایی و ثبت نام از کاندیداهای مجلس در 4 حوزه انتخابیه شروع شده و باید با آمادگی کامل این گام از انتخابات را در استان اجرا کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، دکترحقیقی در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی،سلامت زنان و خانواده استان در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان با یادآوری اینکه انتخابات گذشته آسیب شناسی شده است، افزود: امیدواریم به عنوان مجری انتخابات با مشارکت گسترده مردم  استان، این حرکت ملی را در جامعه تقویت نماییم.

نماینده عالی دولت در استان ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در برگزاری انتخابات قانونمند، اظهار کرد: ارکان قانونی انتخابات باید رعایت شود و همه وظایف خود را در ایجاد سلامت و امنیت، انجام دهند تا منجر به مشارکت گسترده مردم و حفظ آرای آنان به عنوان امانت شود چرا که انتخابات، یک مسئله ملی و بازتاب آن فراملی است.

مدیرعالی استان،در ادامه این جلسه برضرورت تعریف پروژه های تامین سلامت و تامین داروی بیماران خاص تاکید کرد.

وی با اشاره به مقابله با آسیب های اجتماعی گفت:ساماندهی اردوگاه ها وغربالگری معتادین و کارتن خواب ها در استان نیز باید به صورت جدی از سوی دستگاه های مسئول ذیربط پیگیری گردد.

استاندار زنجان اضافه کرد: هنر زبان گویای مسائل اجتماعی، فرهنگی و بیان کننده آثار آن است و باید از برنامه های فرهنگی و هنری حمایت جدی صورت گیرد .


وی در مورد فعالیت خانه‌های جوان نیز گفت: مسؤولیت خانه‌های جوان را به جوانان واگذار کنید  و اداره ورزش و جوانان نظارت نماید .

در پایان،استاندار زنجان با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب از 11 لغایت 16 آذرماه سالجاری از اختصاص بخشی از اعتبارات برای تامین بن کتاب کمک درسی،کنکور مدارس شبانه روزی خبر داد.

شایان ذکر است،مشاور اموربانوان شرکت آب منطقه ای زنجان به نمایندگی از این شرکت در جلسه مذکور حضور داشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات