مطلوبیت 100درصدی آزمون میکروبی و HPC آب مخازن روستاهای شهرستان تفت

مدیر کنترل کیفیت شرکت آبفار یزد از اجرای تعداد 1هزار و 95 مورد آزمون میکروبی و HPC با درصد مطلوبیت 100 ، طی 5 ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد ، مرضیه موسوی فرد در پاسخ به خبر منتشر شده در روزنامه بشارت یزد مورخ 6/9/98 تصریح کرد: با تلاش های بی وقفه و بی دریغ همکاران در امور آزمایشگاه و حوزه کنترل کیفیت این شرکت، میزان مطلوبیت میکروبی و HPC آب مخازن روستاهای شهرستان تفت به 100 رسیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این شرکت همچنین تعداد 30 هزار و 75 مورد آزمون کلرسنجی انجام داده است که درصد مطلوبیت نشان داده شده آنها 98.95 درصد بوده است .

این مقام مسئول همچنین در مورد شستشوی تانکرهای ثابت آبرسانی به روستاهای شهرستان تفت توضیح داد: قراردادی جهت شستشوی تانکرهای ثابت در روستاهای دهشیر، کهدوئیه ، گاریز، سانیج و کردآباد این شهرستان منعقد شده است که نتایج شستشو در درصد مطلوبیت HPC انجام شده در سال 98 قابل مشاهده است.

موسوی  فرد همچنین اظهار داشت : در سال 97 نیز همانند سال های قبل این روند ادامه داشته است، چنان که تعداد 71 هزار و 532 مورد کلرسنجی با درصد مطلوبیت 98.94  انجام شده و همچنین تعداد 2 هزار و 196 مورد آزمون میکروبی با مطلوبیت 99.41 درصد و تعداد 2 هزار و 233 مورد آزمون HPC با مطلوبیت 99.87 درصد انجام شده است.

شایان ذکر است کلیه فرم های کلرسنجی روزانه به تایید و مهر مرکز بهداشت شهرستان می رسد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات