پایش تجهیزات شبکه انتقال و فوق‌توزیع با استفاده از دستگاه ترموویژن در شرکت برق منطقه‌ای غرب

معاون بهره‌برداری برق غرب:

پایش تجهیزات شبکه انتقال و فوق‌توزیع با استفاده از دستگاه ترموویژن در شرکت برق منطقه‌ای غرب

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای غرب از پایش تجهیزات شبکه انتقال و فوق‌توزیع با استفاده از دستگاه ترموویژن در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس سیامک محمدی‌حسینی در این خصوص گفت: به‌منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه حادثه و خاموشی در زمان پیک شبکه، با دوربین ترموویژن از اتصالات و تجهیزات شبکه انتقال و فوق‌توزیع برق، تصویربرداری حرارتی به‌عمل آمد.

وی افزود: با شناسایی نقاط دارای اشکال در شبکه و نیز با برنامه‌ریزی تعمیراتی به‌موقع، نسبت به رفع اشکالات مشاهده شده اقدام گردید.

مهندس حسینی با اشاره به انجام 302 برنامه تصویربرداری حرارتی در 98 ایستگاه انتقال و فوق‌توزیع، خاطرنشان ساخت: از این تعداد، 86 برنامه در 22 ایستگاه انتقال و 216 برنامه در 76 ایستگاه فوق‌توزیع در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام انجام شد.

وی در ادامه افزود: عمده اشکالات مشاهده شده در اتصالات بوشینگ‌های ترانسفورماتورهای قدرت، ترانسفورماتورهای جریان، خازن‌ها، سکسیونرها، سرکابل‌ها و اتصالات تی‌آف بوده است.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با اشاره به اینکه عملیات تصویربرداری حرارتی علاوه بر ایستگاه‌ها، در خطوط انتقال و فوق‌توزیع نیز انجام شده، گفت: تصویربرداری حرارتی در اکثر قریب به اتفاق اتصالات پرس‌های انتهایی، میانی و کششی خطوط در بیش از 8000 کیلومترمدار خط انتقال و فوق‌توزیع در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام صورت گرفته است.

شایان ذکر است تصویربرداری حرارتی از اتصالات و تجهیزات شبکه انتقال و فوق‌توزیع توسط شرکت تعمیر و نگهداری و با نظارت ناظرین و مسئولین ادارات بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای غرب انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات