احداث، نصب و راه‌اندازی پست کمپکت 20/63 کیلوولت شهرک صنعتی سرنجیانه در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال

معاون طرح و توسعه برق غرب:

احداث، نصب و راه‌اندازی پست کمپکت 20/63 کیلوولت شهرک صنعتی سرنجیانه در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب از احداث، نصب و راه‌اندازی پست کمپکت 20/63 کیلوولت شهرک صنعتی سرنجیانه و اجرای اتصالات 63 کیلوولت خطوط مربوطه در استان کردستان با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علیرضا ناصری" در خلال بازدید مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت از پروژه مذکور، هدف از اجرای این پروژه را تأمین برق متقاضیان صنعتی در شهرک صنعتی سرنجیانه شهرستان سنندج عنوان کرد.

وی در تشریح مشخصات فنی پروژه گفت: این پروژه دارای یک فیدر خط 63 کیلوولت، یک فیدر ترانس 63 کیلوولت، چهار فیدر خط 20 کیلوولت و یک دستگاه ترانسفورماتور قدرت 15 مگاولت‌آمپر با نسبت تبدیل 63 به 20 کیلوولت و همچنین 3/1 کیلومتر خط 63 کیلوولت دومداره هوایی با برج‌های مشبک فلزی و هادی از نوع لینکس است.

ناصری افزود: احداث پست کمپکت 20/63 کیلوولت سرنجیانه با پیشرفت فیزیکی معادل 33 درصد و با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در محدوده اراضی شهرکت صنعتی سرنجیانه سنندج و در زمینی به مساحت 6400 مترمربع در حال اجرا می‌باشد.

وی خاطرنشان ساخت: این پروژه در بخش کارهای ساختمانی شامل تسطیح و محوطه‌سازی و اجرای دیوار حائل پیرامونی و همچنین بتن‌ریزی محل استقرار تجهیزات و ترانسفورماتور قدرت با 85 درصد پیشرفت فعال، ترانسفورماتور قدرت تأمین شده است و سایر تجهیزات نیز توسط پیمانکار مربوطه با پیشرفتی به میزان 15 درصد در مرحله ساخت می‌باشد.

ناصری در ادامه گفت: پروژه احداث خطوط اتصالی مربوط به این پست که شامل 3/1 کیلومتر و به‌صورت دومداره هوایی با برج‌های مشبک فلزی می‌باشد با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در مرحله اجرا است.

وی افزود: در بخش اتصالات خط، احداث فوندانسیون پایه برج‌ها توسط پیمانکار در مرحله حفاری و بتن‌ریزی بوده و تمامی تجهیزات اعم از برج‌های مشبک فلزی، سیم هادی و محافظ، یراق‌آلات و مقره تأمین شده است و پیشرفت این پروژه معادل 41 درصد می‌باشد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: فرآیند اخذ استعلام‌بها برای اجرای نصب برج و سیم‌کشی توسط واحد تدارکات در دست اقدام است و برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای است که به یاری خداوند متعال این طرح با اعتبار 115 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد تا ان‌شاءالله گامی در توسعه زیرساخت‌های واحدهای صنعتی در دست احداث شهرک صنعتی سرنجیانه در شهرستان سنندج باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات