حال خوش خواندن

حال خوش خواندن

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان برنامه های برگزار شده در هفته کتاب شرکت برق منطقه ای خوزستان را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، کیوان خورسند گفت: بنا بر تصمیم شورای سیاستگذاری بیست هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار "حال خوش خواندن" از روز 23 آبان لغایت 1 آذر در سراسر کشور و همزمان در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه برنامه های اجرا شده در این هفته ابلاغی از سوی کارگروه مراکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه های صنعت آب و برق بوده است، افزود: اطلاع رسانی و تبریک هفته کتاب، برگزاری نشست کتاب خوانی کتاب " چه کسی پنیر مرا جابجا کرد"، اهدای کتاب های پدافند غیر عامل به کتابخانه های اقماری، اهدای 200 نسخه کتاب به فرزندان همکاران، اهدای کتاب به صورت الکترونیکی و چاپی به همکاران و تمدید اشتراک پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا از جمله برنامه های اجرا شده در هفته کتاب بوده است.
معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: طرح "کتابت را جابگذار" نیز با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سه نقطه از شرکت اجرایی شد.
خورسند تصریح کرد: مقرر شده از کتاب خوانان برتر شرکت، مولف و مترجم که در سه سال گذشته موفق به چاپ کتاب شدند نیز تقدیر به عمل آید.
وی همچنین از برگزاری نشست های کتابخوانی با هدف معرفی، نقد و بررسی کتاب های منتخب به صورت مستمر و با حضور صاحبنظران و همکاران در شرکت خبر داده است.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات