1600 نقطه سطح شهر نیاز به آماده سازی دارد

1600 نقطه سطح شهر نیاز به آماده سازی دارد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیراحمد زندآور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ۱۲ آذر روز جهانی معلولین را به معلولین عزیز تبریک می گویم. به تجربه ثابت شده توانایی برخی از معلولین از افراد غیر معلول بیشتر بوده و دلبستگی و تعهد بهتری به کار محول شده دارند.
وی افزود: دولت مردان ، کارفرمایان و دستگاه های اجرایی مطابق قانون بکارگیری معلولین باید ۳ درصد از افرادی که به کار می گیرند را به معلولین اختصاص دهند و براساس توان معلول دستگاه ها نسبت به بکارگیری معلولین اقدام نمایند . از طرفی می بایست آماده سازی معابر و پیاده روها و ساختمان دستگاه های اجرایی را در جهت استفاده مناسب معلولین عزیز در اولویت کارهای عمرانی سطح شهر قرار دهند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: طبق برآورد کارشناسی انجام شده توسط اداره کل بهزیستی استان اصفهان 1600 نقطه سطح شهر نیاز به آماده سازی دارد.
زندآور اضافه کرد: خوشبختانه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری به ریاست معاون شهرسازی در شهرداری تشکیل شده که در این ستاد از همه حوزه های شهرداری و نماینده معلولین به عنوان مشاور حضور دارند و تصمیمات لازم گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بودجه شهرداری برای مناسب سازی دیده شده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد رشد داشته و امید است شهردار اصفهان و مدیران مناطق شهرداری را با تداوم اقدامات، مشکلات معلولین مرتفع نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات