هواداران سرمایه‌های اصلی بسکتبال شهرداری گرگان

هواداران سرمایه‌های اصلی بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، حسن افروشه در خصوص دیدار امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مهران تهران که به میزبانی مهرام تهران از ساعت 18 در سالن بسکتبال آزادی برگزاری خواهد شد اظهار کرد: خوشبختانه تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را برای برگزاری دیدار خوب پشت سر گذرانده است.
وی ادامه داد: تداوم روند پیروزی‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان حاصل حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان به ویژه دکتر دادبود شهردار گرگان و تدابیر و دقت نظر کادر فنی و تلاش بی‌وقفه بازیکنان است که امیدواریم این روند رو به رشد همینگونه ادامه داشته باشد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های بزرگ تیم بسکتبال شهرداری گرگان هواداران پرشور و کم‌نظیری است که هیچگاه تیم را تنها نگذاشتند.
افروشه با اشاره به پیش‌بینی حضور هواداران گرگانی مقیم تهران و گرگانی‌هایی که خود را برای حمایت از تیم در این بازی به تهران رسانده‌اند گفت: با توجه به قوانین فدراسیون، درصد مشخصی برای حضور هواداران تیم میهمان در سالن در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: لذا ممکن است برخی از عزیزانی که برای تماشای این دیدار و حمایت از تیم مورد علاقه خود به سالن مسابقه آمدند امکان حضور در سالن را نداشته و یا نتوانند در جایگاه هواداران تیم میهمان مستقر شوند.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ضمن پوزش از شرایط پیش آمده گفت: ما همیشه قدردان و سپاسگذار این هواداران بوده، هستیم و خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم با کسب پیروزی، حمایت این هواداران را جبران کنیم.
افروشه بیان کرد: بدون شک با حضور این هواداران هیچگاه در بازی‌های خارج از خانه این احساس را نداریم که در شهری دیگر به رقابت با حریفان رفته‌ایم که با این شرایط، لقب پایتخت بسکتبال ایران شایسته گرگان و دوست‌داران بسکتبال در این شهر است.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دو تیم در این دیدار، گفت: امیدوارم امروز بازی فنی، پربار و به دور از هرگونه حاشیه را شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات