آمادگی کامل شهرداری گرگان برای روزهای بارانی و برفی/استفاده سالن‌های اسکان

آمادگی کامل شهرداری گرگان برای روزهای بارانی و برفی/استفاده سالن‌های اسکان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری در خصوص آمادگی شهرداری گرگان برای فصل سرما اظهارکرد: با توجه به احتمال بارش شدید باران، برف و بروز یخبندان در فصول سرد، دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری گرگان تشکیل و وظایف واحدها، معاونت‌ها، مدیریت‌های مناطق و سازمان‌ها تهیه و به آنها ابلاغ شده است.
وی به خرید مخازن ماسه و نمک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی مخزن در اختیار معاونت خدمات شهری است اما با توجه به نیاز شهر گرگان به ویژه برای زیرگذرها و روگذرها، مخازن جدیدی خریداری می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به توسعه ناوگان موتوری شهرداری افزود: خرید یک دستگاه نمک‌پاش و برف‌روب مکانیزه نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال طی مراحل اداری است.
وی ادامه داد: برای فصل سرد سال ماسه و نمک به میزان کافی تهیه شده تا در صورت بارش برف و وقوع یخبندان، خدمات‌رسانی به شهروندان دچار اختلال نشود، همچنین آمادگی لازم در تمامی سازمان‌ها از جمله فضای سبز نیز فراهم شده تا برای شرایط سخت که احتمال یخ‌زدگی درختان حساس به سرما وجود دارد، تدابیر لازم اندیشیده شود.
صفری بیان کرد: به همه پیمانکاران ابلاغ شده تا بازدید و سرویس فنی خودروها به ویژه خودروهای جمع‌آوری زباله را در دستور کار قرار دهند و خرید زنجیر چرخ برای این خودروها نیز که از سال گذشته تأمین شده، امسال به صورت جدی‌تری دنبال می‌شود.
وی گفت: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان نیز قرار است سالن‌های ورزشی که در اختیار شهرداری گرگان است را برای اسکان اضطراری شهروندان در صورت بروز حادثه فراهم کند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان تأکید کرد: تهمیدات لازم برای ارائه خدمات در فصل سرما اندیشیده شده و آمادگی کاملی برای مواجهه با شرایط سخت داریم، در عین حال از شهروندان می‌خواهیم در زمان بارش شدید باران و برف و یخبندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان ارائه شود.
انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات