دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با امام جمعه شهرستان خلخال

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در سفر به شهرستان خلخال با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

امام جمعه خلخال در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به خاطر سفر به شهرستان جهت بررسی وضعیت پروژه های این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه خلخال از پتانسیل خوبی در زمینه آبهای سطحی برخوردار است که باید برنامه ریزی مناسبی برای کنترل آن بعمل آید.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به سفر اخیر مقامات وزارت نیرو به شهرستان تصریح کرد: باید با پیگیری های لازم خواستار اجرای پروژه های مناسب برای بهره مندی مردم از این پتانسیل شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اجرای پروژه های مهم در بخش آب شهرستان خلخال توسط وزارت نیرو اظهار داشت: احداث سد بفراجرد و تصفیه خانه آب شرب خلخال جزو پروژه های مهمی است که در شهرستان خلخال توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل در دست اجراست.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو به تامین آب بخش های مختلف مصرف تصریح کرد: با اجرای پروژه های بخش آب در شهرستان خلخال بخش عمده ای از تامین آب در شهرستان حل خواهد شد.

وی لایروبی و ساماندهی رودخانه های شهرستان خلخال را از برنامه های جدی شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد و گفت: همکاری دیگر ادارات زیربط از جمله شهرداری در این کار می تواند اقدامات مورد نظر را تسریع نماید.

#هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات