پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران»


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: صنعت آب و برق تا پایان سال 1398 بهره‌برداری از 227 طرح را آغاز خواهد کرد و قصد داریم این کار را «همه با هم» انجام دهیم، یعنی مردم، رسانه‌ها و کارکنان و متخصصان صنعت آب و برق در کنار یکدیگر طرح‌های دو صنعتی را که الفبا و زیرساخت توسعه هستند، افتتاح و بهره‌برداری کنند.

علی رضایی در توضیح این خبر افزود: وزارت نیرو تا پایان سال جاری مکلف به بهره‌برداری از 227 پروژه در قالب پویش «#هرهفته_الف_ب_ایران» شده است که گزارش دقیق و اطلاع رسانی به موقع این اتفاقات می‌تواند فضای امیدبخش و مثبتی را در جامعه ایجاد کند.

وی بیان کرد:در پویش # هر هفته- الف- ب- ایران، که آن را با مشارکت مردم و رسانه ها پیش خواهیم برد. " همه با هم" خواهیم دید که در عرصه خدمات زیربنایی آب و برق، که نقش محوری در تأمین رفاه و امنیت هموطنان دارد و همچنین زمینه ساز پیشرفت و پیشران تمامی بخشهای اقتصادی کشور است، متخصصان ایران زمین چه می کنند و سرمایه های این کشور را چگونه برای ارتقای زیرساختها و ظرفیتهای تولید و کیفیت زندگی به کار می گیرند.

رضایی افزود:در پویش# هر هفته- الف- ب- ایران، " همه با هم" درباره ابعاد این سرمایه گذاریها و اثراتشان بر کشور و کیفیت زندگی مردم، و فرصتهایی که برای توسعه ایجاد می کنند، گفت و گو خواهیم کرد چرا که قصد داریم طرحهای زیرساختی صنعت آب و برق را به میان مردم بیاوریم.

وی اظهار کرد: پویش، تلاشی است که نشان دهیم ایرانیان امیدوار و سختکوش در هر شرایطی، در سخت‌ترین روزهای تحریم و مخاصمه‌های خارجی، به سازندگی و آبادانی کشور خویش همت می‌گمارند. الف، نشانی از آب و آبادانی است و ب، نشانه‌ای از برق و بردباری و با هم بودن، برای ساختن ایرانی که شایسته ایرانیان است.

رضایی در خصوص اهداف این پویش گفت: این پویش اهداف مهمی را در دو سطح ملی و سازمانی دنبال می کند، اهداف ملی شامل افزایش امید و اعتماد اجتماعی از مسیر آگاه سازی مردم نسبت به سرمایه گذاریها و دستاوردهای صنعت آب و برق،تبیین مطلوب خدمات دولتهای یازدهم و دوازدهم در عرصه صنعت آب و برق،افزایش امید اجتماعی و نشان دادن ظرفیتهای اقتصادی کشور حتی در شرایط شدیدترین تحریم های اقتصادی واهداف سازمانی شامل بهبود ارتباط گیری با اقشار مختلف مردم بر محور مدیریت توأمان عرضه و تقاضا، توجه دادن افکار عمومی به اهمیت صنعت آب و برق در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور و ارتقای جایگاه وزارت نیرو در افکار عمومی و معرفی خدمات گسترده صنعت آب و برق می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:این پویش معطوف به نظرات و مطابق خواست مردم است و می‌بایست میزان رضایت مردم و توجه به نیازهای آنان مورد توجه قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات