آمادگی کامل ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه

آمادگی کامل ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه

شهردار پاوه از آمادگی ستاد عملیات زمستانی شهرداری برای اتخاذ تدابیر لازم در آستانه فصل سرما جهت رفاه حال شهروندان و تردد ایمن در معابر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس دانا آذری شهردار پاوه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری و جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی ناشی از بارندگی، با تشکیل جلسه هماهنگی ستاد عملیات زمستانی شهرداری و آماده‌سازی ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز،  ستاد مذکور در آمادگی کامل است.

شهردار پاوه عنوان نمود: ۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین (۱ دستگاه گریدر، ۱ دستگاه لودر، ۲ دستگاه نیسان، ۲ دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه کامیون) و بالغ بر ۳۴ نفر نیروی انسانی به صورت ۲۴ ساعته و شیفت‌بندی شده جهت برف‌روبی و برف‌زدایی (خیابان‌ها، پیاده‌روها، شاخه درختان و …) و خدمت‌رسانی به شهروندان آماده به کار شده‌اند و نمک جاده‌ای مورد نیاز نیز به مقدار کافی خریداری شده است.

مهندس آذری افزود: در حال حاضر ۱۲ مخزن مخصوص شن و نمک در نقاط مختلف شهر جهت استفاده شهروندان در مواقع لزوم جانمایی و تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه با شروع عملیات برف‌روبی ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهر مقدور نیست، صبر و حوصله شهروندان به هنگام ارائه خدمات شهرداری را یک ضرورت دانست و همچنین در ادامه از شهروندان محترم درخواست نمود از ریختن برف منازل به خیابان‌ها و پیاده‌روها و پاشیدن نمک بر روی موزائیک‌فرش‌ها و معابر سیمانی (که به سبب خاصیت خورندگی نمک باعث تخریب آنها می‌شود) خودداری و بنا به ضرورت امر حفاظت از درختان و فضای سبز شهری، تا حد امکان و حداقل در محدوده محل زندگی و کار خود نسبت به شاخه تکانی درختان اقدام نمایند و با رعایت قانون و مقررات و استفاده از زنجیر چرخ در مواقع لزوم با پرسنل شهرداری پاوه همکاری لازم را داشته باشند تا به امید خدا شاهد زمستانی ایمن و بدون حادثه باشیم.

شهردار پاوه در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءا… در روزهای آتی شاهد نزولات الهی و بارش های فراوان و ارائه خدمات ارزنده‌ای از سوی ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه با همکاری و همیاری مردم قدرشناس باشیم.


/ انتهای خبر / لینک اصل خبر در سایت شهرداری پاوه

    منبع خبر

    شهرداری پاوه

    شهرداری پاوه یک شهرداری در شهر پاوه می باشد

      نظرات