نقشه استراتژیک شرکت آب منطقه خراسان رضوی تا افق1405 بازنگری شد

سرپرست گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از انجام بازنگری نقشه استراتژیک این شرکت تا افق1405 خبر داد و گفت: در این خصوص شاخص های مربوطه هدف گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، سمیه سلیمانی مهمترین دلایل این بازنگری را تدوین سند سازگاری با کم آبی(همیاران آب) در سطح استان و تطابق با شرایط روز اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: بر این اساس ۳۴ شاخص در ۱۰ محور مختلف که شامل اساسی ترین اولویت های شرکت برای وصول به پایداری منابع آب، رضایت ذینفعان و رشد اقتصادی است هدف گذاری شد .

وی با بیان اینکه این شرکت برنامه دارد تامین بودجه اقدامات استراتژیک تعریف شده برای تحقق این شاخص‌ها را در اولویت اصلی هزینه کرد خود قرار دهد، افزود: همچنین از آن به عنوان ورودی های اصلی نظام بودجه ریزی عملیاتی بهره ببرد .

سلیمانی گفت: ‏برای تدوین شاخص ها جلسات متعددی با حضور نخبگان حوزه های مختلف شرکت برگزار و بیش از ۵۰۰ نفر ساعت زمان برای تدوین آن صرف شده است .

سرپرست گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به مهم‌ترین ورودی های این برنامه خاطر نشان کرد: تحلیل محیط خارجی شرکت شامل شرایط اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و... ، تحلیل محیط داخلی شرکت بر اساس نظرسنجی ها، نتایج ارزیابی های شرکت و... و اسناد بالادستی سازمان از جمله این موارد است .

وی به برنامه های عملیاتی در این نقشه اشاره کرد و گفت: ایجاد بازار آب، توسعه روشهای پیشگیرانه مبارزه با تخلفات آبی، مکانیزاسیون فرآیندها، مطالعه و اجرای طرح های مهار آبهای مرزی، یکپارچه سازی آمار و اطلاعات و پیاده سازی نظام بودجه بر اساس استراتژی از جمله این برنامه های عملیاتی است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات