روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران ،گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی ،"عبدالله اسکویی"در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی این شرکت ،ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان خراسان جنوبی،خاطر نشان ساخت: شهر بیرجند ،شهر علم،تقوی و فرهنگ است که بزرگانی همچون دکتر معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران را تحویل جامعه داده است.

وی به جایگاه و رسالت روابط عمومی در بخش آب کشور اشاره کرد و گفت: نقش روابط عمومی تنها به تبلیغات و تشریفات ختم نمی شود و رسالت اصلی آن زمینه سازی و بستر سازی برای اجرای برنامه های سازمان است.

وی افزود: اگر نگاه مان را به روابط عمومی تغییر دهیم ،به طور قطع مطالبات مسئولان ما نیز تغییر خواهد یافت.

اسکویی با اشاره به اینکه جنس مشکلات در بخش آب از جنس مسائل فرهنگی و اجتماعی است ، اظهار داشت: در این راه مسئولیت بزرگ و وسیعی بر عهده ما است و تلاش شده در جهت رسالت و مأموریت اصلی روابط عمومی قدم برداریم که نتایج خوبی هم در این راه حاصل شده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران، چالش های عمده در حوزه آب کشور را برشمرد و گفت: با شناسایی این چالش ها و دسته بندی مخاطبان ، نقشه راه ترسیم شد که می بایست برای اجرا و پیشرفت آن قدم برداریم.

وی افزود: دراین راستا پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب تدوین و همسو با دیگر برنامه های این طرح اجرا شد که دستاوردهای خوبی نیز در این راه حاصل شده است.

وی همچنین خواستار تغییر نگاه به روابط عمومی ها شد و گفت: روابط عمومی پیشران تمام برنامه های فنی و اجتماعی بخش آب است و برای هر اقدامی که قرار است انجام شود، زمینه سازی آن باید انجام شود.

اسکویی با بیان اینکه هرگاه از روابط عمومی برای ارتباط و پاسخ گویی به مردم استفاده کرده ایم، موفق بوده ایم ،گفت: آن چیزی که باید از روابط عمومی ها انتظار داشت، نقش مغز افزاری آن است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه به اقدامات شاخصی همچون اجرای طرح دانش آموزشی نجات آب(داناب) اشاره کرد و یادآور شد: این طرح که یک کار نظام مند، گام به گام و قابل اندازه گیری است ،نتایج مثبت و موثری را در پی داشته است.

وی گفت: تدوین و انتشار کتاب انسان و محیط زیست، برای مقطع متوسطه از ثمرات خوب این طرح بود که بخش اول آن تحت عنوان "آب سرچشمه زندگی" می باشد.

وی افزود: در سال جاری تمرکز بر روی موضوع سیلاب است که دانش آموزان کارهای تحقیقاتی برای شناسایی چالش ها و تهدیدهای سیلاب در محل زندگی و تحصیل خود انجام می دهند و در همین راستا مانور سیلاب نیز در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران،با تاکید بر عدم موازی کاری در انجام کاها ، احصاء نقش روابط عمومی ها در مسائل مهمی همچون طرح سازگاری با کم آبی و نیز بومی سازی در امور ارتباطی را خواستار شد.

وی به پویش هر هفته- الف -ب -ایران اشاره کرد و گفت: این پویش هفتمین هفته خود را طی کرد و قرار است 277 پروژه در مرحله اول ( هر هفته یک پروژه) در 31 استان به بهره برداری برسد که بایستی جنبه های مردمی آن پر رنگ و آگاهی رسانی در این خصوص انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات