استفاده شهروندان از 110 هزار کاشان کارت فعال

استفاده شهروندان از 110 هزار کاشان کارت فعال

مجتبی رموزی در برنامه رادیویی #صبح_سیلک با بیان اینکه کاشان کارت از اواخر سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد گفت: پس از پرداخت خرد و کاربرد در حوزه حمل و نقل عمومی خدمات کاشان کارت گسترش یافت به گونه‎ای که اکنون 110 هزار کارت فعال مورد استفاده قرار می‎گیرد.

وی، با اشاره به شاخصه کاشان کارت نسبت به سایر سامانه‌ها، اتصال آن را به شبکه بانکی کشور یادآور شد و افزود: با عضویت کاشان کارت در شبکه شتاب امکان استفاده از این سامانه با کاربردهای رفاهی، تخفیفی، اعتباری، پرداخت خرد و... میسر شد.

مدیر پروژه کاشان کارت همچنین کسب رتبه این پروژه در جایزه جهانی خشت طلایی را خاطرنشان کرد و افزود: کاشان کارت با توجه به اتصال به شبکه بانکی کشور و تنوع و گستره خدمات موفق شد با عنوان «شهر بدون وجه نقد» در حوزه هوشمندسازی به این موفقیت دست یابد.

رموزی، با بیان اینکه کاشان تنها شهر برخوردار از امکان «تخفیف سوخت» برای استفاده‌کنندگان از کاشان کارت است گفت:این تخفیف در حال حاضر به صورت پایلوت در پیروزان، ابتدای جاده نوش‎آباد به عنوان یکی از جایگاه‌های سوخت‌ عملی شده است.

وی، همچنین از اختصاص دو جایگاه دیگر ارائه‌کننده بنزین و CNG در بلوار امام رضا(ع) جایگاه امیرکبیر و حسن آباد برای استفاده شهروندان از این تخفیف سوخت خبر داد.

مدیر پروژه کاشان کارت، با اشاره به گستره و فراگیری کاشان کارت، وجود بیش از 2500 مرکز فروشگاهی و تجاری کشور در فهرست ارائه کنندگان خدمات کاشان کارت، آن را یکی از دلایل نقاط قوت و توسعه خدمات این سامانه عنوان کرد.

رموزی، تصریح کرد: مشترکین از جمله شهروندان در نقاط مختلف کشور می‌توانند از خدمات تخفیفی و اعتباری کاشان کارت استفاده کنند.

وی با اشاره به خدمات اعتباری کاشان کارت گفت: با این امکان اعتبار به صورت پس پرداخت برای مشتریان آن هم به صورت تقسیط فراهم می‌شود به گونه‌ای که صاحبان ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به عنوان تسهیلات در اختیار کارکنان خویش قرار دهند.

مدیر پروژه کاشان کارت در ادامه با بیان اینکه برای استفاده از کاشان کارت الزامی به برخورداری از تلفن همراه هوشمند و مبتنی بر اندروید نیست گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به هر فروشگاه یا مرکز ارائه کننده خدمات کاشان کارت با شماره‌گیری کد #400030*6655* بانک عضو شبکه شتاب خود را در همان لحظه به عضویت باشگاه مشتریان کاشان کارت درآورند.

رموزی، با یادآوری اینکه کاشان کارت درگاهی برای ورود به هوشمندسازی است گفت: این سامانه علاوه بر پرداخت خرد، در حوزه بازیافت، حمل و نقل و... خدمات متنوعی ارائه می‎دهد که رصد و رهگیری کامل اتوبوس‌ها برای جلوگیری از هدررفت زمان و منابع یک نمونه ساده از این خدمات است.

وی با تأکید بر اینکه روند توسعه و ارتقای کاشان کارت ادامه می‌یابد افزود: در آینده نزدیک محدود به کارت نخواهیم بود، و با عرضه کیف پول مجازی، استفاده از فرآیندهای پرداخت و بهره‌مند از اعتبار و تخفیف بدون برخورداری از کارت ممکن می‌شود.

رموزی، بیمه، گردشگری،خدمات سفر و... را برخی دیگر از حوزه‌های مورد نظر برای توسعه خدمات کاشان کارت ذکر کرد و تحقق خدمات هوشمند مدیریت شهری در زمینه‌های مختلف نظیر فضای سبز، کنترل ترافیک و... را در این مسیر متذکر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات