بیش از 6 هزار نفرآموزش‌های آتش‌نشانی را در آبان‌ماه فراگرفتند

بیش از 6 هزار نفرآموزش‌های آتش‌نشانی را در آبان‌ماه فراگرفتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آموزش‌های ایمنی، عمومی و آتش نشانی برای 6 هزار و 764 نفر از شهروندان کاشانی شامل دانش‎آموزان کلیه مقطع تحصیلی 6 هزار و 444 نفر، کارکنان و کارمندان ادارات 270 نفر بوده و طرح هر شهروند یک آتش نشان 50 نفربوده که به صورت تئوری و عملی اجرا گردیده است.

محمد مسعود چایچی افزود: مربیان آموزشی این سازمان با حضور مستمر در مراکز مذکور آموزش‎های لازم را در زمینه اصول ایمنی و ضرورت رعایت آنها، علل ایجاد حوادث و سوانح، نحوه ارتباط با سازمان، چگونگی مقابله با آتش‎سوزی در لحظات اولیه و نحوه استفاده از خاموش کننده‎های دستی برای آتش سوزی‌های مختلف همچنین ارائه موارد ایمنی جهت پیشگیری از وقوع حوادث را آموزش دادند. ▫️چایچی با تأکید بر اهمیت، ضرورت و مستمر بودن آموزش‎های ضمن خدمت برای آتش‌نشانان اضافه کرد: دوره آموزش تخصصی شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی دراین ماه برگزارشد.

وی در پایان تاکید کرد: طرح «هرشهروند،یک آتش نشان» برای اقشارمختلف شهروندان از ماه‌های گذشته در حال اجراست و علاقمندان می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان به شماره 100000125000، مشارکت خود را در این طرح اعلام کنند تا برنامه‌ریزی‌های آموزشی صورت پذیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات