پوشش عملیاتی 202 حادثه و حریق در آبان‌ماه

پوشش عملیاتی 202 حادثه و حریق در آبان‌ماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: آبان‌ماه،آتش‌نشانان کاشانی در 45 مورد آتش سوزی و 157حادثه که به وقوع پیوسته عملیات انجام داده‌اند.

محمدمسعود چایچی بیان کرد: مهمترین علل 45 مورد آتش‌سوزی‌های رخ داده در این مدت، اتصالي برق، گسترش حریق‌های کوچک و عدم رعایت ایمنی بوده که آتش‌نشانان ایستگاه‌های پنج گانه سازمان در کوتاه‌ترین زمان در محل‌های اعلام شده حضور و اقدام به مهار و اطفاء حریق کرده‌اند.

وی خاطرنشان كرد: در آبان‌ماه 98، آتش‌نشانان اين شهرستان در 157 مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی)، رفع خطراشیای حلقوی، زنده گیری مار و جانوران موذی و حیوانات وحشی و خانگی، رهاسازی اشخاص در تصادفات، آب افتادگی و رفع خطر نشست زمین، شركت و به شهروندان و هموطنان امدادرساني کرده و از خطرات ناشي از اين حوادث نجات داده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان با اعلام میانگین زمان 4 دقیقه و 20 ثانیه‌ای رسیدن تیم‌های عملیاتی امدادنجات و اطفاء حریق سازمان در عملیات‌ها متذکر شد: آتش‌نشانان در این مدت تعداد 54 نفر از هموطنان نجات داده شدند که از این تعداد 12 نفرمصدوم بوده و خوشبختانه حوادث فوتی دربرنداشته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات