بیش از ۶۰هزار شغل در مشهد ایجاد شده است

بیش از ۶۰هزار شغل در مشهد ایجاد شده است

بیش از ۶۰هزار شغل در مشهد ایجاد شده است

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: به واسطه جذب ۳۰هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری بیش از ۶۰ هزار شغل در مشهد ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه "فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی شهری" که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نوع نگاه مدیریت شهری و شورای پنجم در جذب سرمایه گذاری، هم افزایی و انعقاد قراردادهای برد_برد باعث شده ۲۰ پروژه راکد فعال شود و اکنون شاهد افتتاح پروژه های زیادی در سطح شهر باشیم.
وی با بیان اینکه مشهد شهر ثروتمندی است، افزود: افتتاح تقاطع غیر همسطح، ایجاد فضاهای سبز و پیاده روسازی بیانگر رونق اقتصادی در این شهر است.
خواجه نائینی ضمن اشاره به اینکه مشهد سالانه ۲۶میلیون زائر دارد، عنوان کرد: داشتن چنین ظرفیتی،گردش مالی بالایی را در مشهدایجاد و انگیزه سرمایه گذاری را افزایش می دهد.
معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد یادآور شد:در آغاز دوره شورای پنجم باتوجه به بدهی های زیادی که وجود داشت کسی فکرش را نمی کرد که علاوه بر نگهداری، شاهد توسعه شهر مشهد به خصوص ساماندهی کشف رود باشیم.
وی گفت: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاهی باعث تعامل بیشتر با سرمایه گذاران در شهر مشهد شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات