ارائه‌ی آموزش‌‌های آتش‌نشانی به بیش از 15 هزار نفر از شهروندان

در هشت ماهه اول امسال انجام شد:

ارائه‌ی آموزش‌‌های آتش‌نشانی به بیش از 15 هزار نفر از شهروندان

ضرورت آموزش شهروندی در پیشگیری از وقوع حوادث

رعایت ایمنی شهر وظیفه همه مردم است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: رعایت نکات ایمنی شهر، وظیفه‌ی همه مردم است و شهروندان باید ضمن رعایت مسائل ایمنی،آموزش های لازم را فرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا میرزایی با بیان اینکه آموزش یکی از وظایف و برنامه‌های اصلی این سازمان است و هر سال به‌صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود، گفت: در هشت ماهه‌ی اول سال جاری بیش از 15 هزار نفر از شهروندان آموزش های ایمنی و اطفای حریق را فرا گرفته اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری آموزش شهروندان به‌صورت تخصصی و بر اساس رده‌های سنی انجام خواهد شد، افزود: آموزش باید از کودکی و به زبان کودکانه انجام شود.

وی افزود: در زمینه آموزش و بالا بردن فرهنگ ایمنی در جامعه، اقدامات خوبی در حال انجام است که می تواند از وقوع حوادث و آتش‌سوزی‌ها جلوگیری کند.

وی ادامه داد: طی هماهنگی های در حال انجام با آموزش و پرورش و نگاه ویژه به روند آموزش تخصصی به گروه‌های سنی مختلف به‌خصوص رده سنی 4 تا 6 سال، در سال جاری آموزش‌ها به‌صورت کارشناسی و با تایید اداره کل آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر پیشگیری و آموزش به نحو احسن انجام شود، شاهد حوادث جدید در شهر کرمان نخواهیم بود، ادامه داد: بحث پیشگیری و آموزش در سال جاری به‌صورت جدی پیگیری می‌شود و اقشار مختلف از جمله مدارس، کارمندان ادارات دولتی و خصوصی و نیروهای نظامی و انتظامی آموزش های لازم را فراخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: رعایت ایمنی شهر وظیفه‌ی همه‌ی مردم است و باید در این مسیر تلاش کنند.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات