رسانه ها ابزاری توانمند در جلب مشارکت عمومی

نشست مشترک مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر و رئیس سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در این نشست مهندس علی محمدی اظهار داشت: سیاست گذاری جدید وزارت نیرو، مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی از طریق فرهنگ سازی و امور اجتماعی می باشد.

وی افزود: رسانه ها به عنوان نقطه اتصال مردم و دستگاه های اجرایی، نقش تعیین کننده ای در مسیر جلب مشارکت های عمومی ایفا می کنند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با اشاره به پروژه های توسعه منابع آب استان بوشهر گفت: تکمیل این پروژه ها موجب اعتماد بیشتر مردم به اقدامات دولت و همراهی بیشتر آنان در مدیریت مصرف خواهد شد.

محمدی اظهار داشت: متاسفانه یکی از حلقه های گم شده توسعه، ارتباط کم رنگ صنعت و دانشگاه می باشد و قطعاً با انجام طرح های پژوهشی در حوزه فناوری های مرتبط با مهندسی آب، شاهد کاهش وابستگی تجهیزاتی به خارج از کشور و خروج ارز خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: استان بوشهر به عنوان تنها استان کشور دارای دو پروژه فاینانس خارجی در حوزه آب می باشد و با نهایی شدن این فاینانس ها و همچنین تامین مالی سایر پروژه ها از منابع ملی و استانی، تحول بزرگی در کنترل و ذخیره سازی سیلاب در استان رخ می دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان نیز ضمن تقدیر از توجه ویژه شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به حوزه فرهنگ و رسانه بیان کرد: این سازمان همواره بیانگر مطالبات مردم می باشد و نمونه آن برگزاری نشست مردمی در حوزه آب و برق در تابستان سال گذشته است.

عبداله نجفی گفت: یکی از اقدامات بسیج رسانه کشور، برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر است که با توجه به اولویت های استان بوشهر، موضوع سازگاری با کم آبی نیز یکی از محورهای این جشنواره قرار دارد.

نجفی افزود: این برای دومین سال متوالی است که سازگاری با کم آبی به عنوان یکی موضوعات بومی این جشنواره قرار دارد و در سال گذشته با استقبال خوب خانواده رسانه، بیش از هزار اثر به مرحله داوری آن راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز نهایت تلاش خود را در همکاری جهت ارتقاء فرهنگ صحیح مصرف آب و انرژی از مسیر رسانه ای و فرهنگی به کار بسته است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات