دیدار مدیران روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان و شرکت پخش...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، مدیردفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان با مدیر روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی استان دیدار و گفتگو کرد

امیدوار ، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ،ابتدا در خصوص نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی توضیحاتی ارائه نمود.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به مردم استان به ویژه کشاورزان در مصرف آب و انرژی ، مصرف آب در این بخش را بیش از 90درصد عنوان کرد و گفت : با تعامل و همکاری ارگان های ذیربط می توان مصرف کنندگان ، بویژه نسل آینده ( دانش آموزان )را با اهمیت آب ، انرژی و راهکار های مصرف بهینه آنها آشنا نمود تا استفاده درست در بین نسل های جدید نهادینه گردد.

امیدوار افت منابع آب زیرزمینی را برای نسل حال و آینده مخاطره آمیز عنوان کرد و افزود: با همدلی و اصلاح الگوی مصرف می توانیم بحران آب را نیز مانند سایر بحران ها پشت سر بگذاریم .

برجی مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان نیز به اهمیت فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی تاکید نمود و گفت : این شرکت نیز با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق رسانه ملی و سایر ابزار های تبلیغاتی توانسته است گام بزرگی در مصرف بهینه سوخت بردارد.

وی با تاکید بر افزایش تعامل و همکاری بین دو شرکت ،نسبت به هدایت اذهان عمومی در راستای مصرف بهینه آب و انرژی ابراز امیدواری نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات