جلسه کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه در...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه با حضور معاونین ،مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل ، مدیر امور منابع آب شهرستان زنجان و سایر اعضای کارگروه ، در سالن شهید شهریاری این شرکت برگزار گردید.

در ابتدا علی طاهری ،دبیر کارگروه و رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای زنجان ، نسبت به قرائت دستور جلسه پرداخت.

طاهری در خصوص طرح و ارائه گزارش بازدید تیم منتخب بازرسی از امور منابع آب شهرستان زنجان مواردی را برشمرد.

دبیر کارگروه سلامت اداری شرکت در ادامه به اعلام نتایج ارزیابی برنامه های ترویج عفاف و حجاب و برنامه های حقوق شهروندی در شرکت که توسط ارزیابان استانداری ارسال گردیده بود، پرداخت.

وی امتیاز شرکت را در هر دو محور بالای 90 و بسیار خوب ارزیابی نمود و اظهار داشت ، با همکاری کلیه واحد های شرکت و همدلی همکاران ، توانستیم امتیازات بالایی را در هر دو محور کسب نمائیم.

امیدوار دبیر کمیته عفاف و حجاب شرکت نیز با اعلام حداقل و حداکثر امتیاز ارزیابی کسب شده توسط دستگاههای اجرایی استان، امتیاز مکتسبه شرکت را رضایت بخش عنوان نمود و گفت:با تلاش و تعامل بیشتر و مشارکت در توسعه برنامه های گروهی، می توان امتیاز بالاتری را محقق ساخت.

سپس حسین پور ، مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل شرکت با تشریح محورهای 10 گانه ترویج عفاف و حجاب و محور های 9 گانه حقوق شهروندی به توضیح در خصوص فعالیتها و اقدامات انجام شده در این راستا پرداخت.

وی با اشاره به نتایج بازرسی پرونده های امور منابع آب شهرستان زنجان ،به ارتباط و تعامل بیشتر  کارشناسان حقوقی امور منابع آب شهرستانها با مدیر دفتر حقوقی شرکت تاکید نمود.

درادامه افشاری ، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت در خصوص  نتایج بازرسی پرونده های امور منابع آب شهرستان نکاتی را به سمع اعضای جلسه رساند .

وی ضمن تشکر از زحمات دبیران دو کمیته عفاف و حجاب و حقوق شهروندی ، ابراز امیدواری کرد که این امتیازات همه ساله بدین منوال کسب گردد.

در پایان سرمستی ،مدیر امور منابع آب شهرستان زنجان نیز با اشاره به نتایج بازرسی پرونده های امور، ضمن ابراز رضایت از عملکرد پرسنل زیر مجموعه ، خواستار تقویت نیروی انسانی این امور شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات