ششمین کارگاه فکر تا عمل پاکت آبی برگزار می شود

ششمین کارگاه فکر تا عمل پاکت آبی برگزار می شود

بنانیوز- ششمین کارگاه فکر تا عمل (پاکت آبی) سی ام تیر ماه با حضور معماران مهندسین مشاور آزند شهر برگزار می شود.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این کارگاه با موضوع بررسی ساختمان اداری خیابان شیخ بهایی و با حضور کامران گودرزی، سیروس مهر اندیش و کیارش کیائی از مهندسین مشاور آژند شهر ، روز پنجشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ساعت ۹:۳۰ صبح در دانشکده هنرهای زیبا برگزار می شود.

در این برنامه شرکت کنندگان به همراه سخنرانان از کارگاه پروژه ساختمان اداری خیابان شیخ بهایی بازدید به عمل خواهند آورد.

کارگاه های پاکت آبی محفلی است برای دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان معماری برای آشنایی با تجربیات معماران فعال و چالش های واقعی آنان درمحیط کار و همچنین آگاهی از روند شکل گیری یک اثر معماری از کانسپت تا اجرا.

این کارگاه ها به صورت ماهانه با موضوع یکی از آثار شاخص معماری معاصر ایران و با حضور طراح (یا طراحان) آن در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگذار می شود. در طی این جلسات یک پاکت آبی با محتوای مدارکی از معمار . موضوع جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیرد. این بسته مجموعه ارزشمندی برای معرفی آثار معاصر معماری کشور می باشد که با بالا بردن سطح اطلاعات شرکت کنندگان زمینه را برای حضور فعالتر آنها در کارگاه فراهم می سازد.

جهت ارتقای کیفی جلسه و برقراری ارتباط بین معمار و شرکت کنندگان ، این کارگاهها با ظرفیت های محدود برگزار میشود و اداره بیش از نیمی از زمان آن به عهده شرکت کنندگان می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره های ۷۷۵۳۹۲۸۲ و ۷۷۵۰۳۳۸۵ تماس حاصل نمایند.

اولویت با دانشجویان کارشناسی ارشد و سال آخر کارشناسی می باشد.

    نظرات