همزمان با روز جهانی تالاب ها؛ قهرمان تالاب و محیط بانان نمونه تالابی معرفی می شود

همزمان با روز جهانی تالاب ها؛ قهرمان تالاب و محیط بانان نمونه تالابی معرفی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اهداء خواهد شد.
گفتنی است، در این مراسم به منظور قدر دانی از اقدامات شایسته و زحمات بی شائبه حافظان  تالابهای کشور، از محیط بانان نمونه تالابی نیز تقدیر خواهد شد.

شرایط شرکت در انتخاب قهرمان تالاب به شرح ذیل است:
در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات انجام شده در ۵ سال اخیر مورد پذیرش است.
در دو بخش فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد است و در در بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد است.
اشخاص حقیقی و حقوقی که طی ۵ سال گذشته عنوان قهرمان تالاب را اخذ کرده اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.
در بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی ارسال اصل مقالات، کتاب الزامی است.
در بخش فعالیتهای اجرایی، دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه الزامی است.
در بخش مشارکت های مردمی، دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی شبکه تشکل های زیست محیطی استان مربوطه الزامی است.به درخواست هایی که واجد شرایط فوق الذکر نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. مهلت ارسال مدارک تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ است.

فرمهای دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالابها ۱۳ بهمن ماه اعلام خواهد شد. به نفرات برتر تندیس قهرمان تالاب و جوایزی اهداء خواهد شد.

فرم های شرکت در رویداد قهرمان تالاب و محیط بان نمونه تالابی در پرتال سازمان حفاظت محیط زیست و وب سایت طرح حفاظت از تالاب های ایران به آدرس های www.doe.ir و www.wetlandsproject.ir قابل دسترس است.


علاقمندان می توانند اطلاعات درخواستی را به آدرس تهران- اتوبان حکیم- پارک طبیعت پردیسان-ساختمان تحقیقات- طبقه سوم  - معاونت محیط زیست دریایی و تالابها- دفتر حفاظت و احیاءتالابها وآدرس پست الکترونیکwetland.bureau@doe.ir ارسال کنند.  شماره تماس ۴۲۷۸۱۳۵۰
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات