جنب‌وجوش و پویایی مشهد، مثال‌زدنی در کشور است

جنب‌وجوش و پویایی مشهد، مثال‌زدنی در کشور است

جنب‌وجوش و پویایی مشهد، مثال‌زدنی در کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد یزدان‌پناه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌های سطح شهر، اظهارکرد: با توجه به جلسه مشترکی که طی یک ماه اخیر با اعضای شورای شهر و شهرداری داشتیم، نظر به مشکلاتی که در برخی از نقاط شهری همچون قلعه وکیل‌آباد، مسیر فرمانیه، توس و بلوار شاهنامه وجود دارد، بازدید امروز در برنامه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی شهر، اقدامات خوبی انجام شده و از زحمات شورای شهر و شهردار پرتلاش مشهد تقدیر و تشکر می‌کنیم، گفت: استانداری خراسان رضوی برای حل مسائل و مشکلات شهر تمام قد در کنار مدیریت شهری است تا نیازهای شهروندان مشهدی را پاسخگو باشیم.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: در مقایسه شهر مشهد با سایر شهرهای کشور، جنب‌وجوش و فعالیت و پویایی و حیات در سطح شهر کاملا محسوس است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تقدیر از زحمات شورای شهر مشهد و شهرداری برای ساماندهی کشف‌رود، رفع معضل حاشیه‌نشینی و بافت‌های فرسوده و بودجه‌ای که در این خصوص تخصیص یافته است، افزود: آنچه که در این شرایط اقتصادی در مشهد شکل گرفته، اسثنایی است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: با محوریت استاندار خراسان رضوی، همدلی و همراهی خوبی در مشهد شکل گرفته و در سایه همین رویکرد، تلاش خواهیم کرد در کنار شهرداری و شورا برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات