لزوم توسعه ساختار تشکیلاتی حوزه‌های بانوان شهرداری‌ها متناسب با نیاز بانوان

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان:

لزوم توسعه ساختار تشکیلاتی حوزه‌های بانوان شهرداری‌ها متناسب با نیاز بانوان


مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان، از برگزاری نخستین نشست کمیته‌ی بانوان مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سارا کارگر جهرمی با بیان اینکه این نشست نخستین بار با ابتکار کمیته امور بانوان مجمع شهرداران کلانشهرها و با میزبانی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار شده است،تصریح کرد: این نشست با حضور مدیران و مشاوران امور بانوان هجده کلانشهر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست،دکتر شیوا صادقی دبیر کمیته امور بانوان شهرداران کلانشهرها هدف این گردهمایی را هماهنگی و اشتراک تجارب موفق کلانشهرها در حوزه بانوان و پیگیری مطالبات مشترک حوزه بانوان شهرداری‌های کشور بیان کرد.

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان گفت: در این نشست دکتر کمال مرادی دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهر های ایران نیز به اهمیت توجه به نیازهای بانوان در شهرها پرداخت و از حمایت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها جهت مطالبات این حوزه خبر داد.

مدیر امور بانوان شهرداری کرمان همچنین اظهار داشت: آشنایی با برنامه های توانمندسازی و کارآفرینی دولت در حوزه زنان و نحوه مشارکت شهرداری ها ، نحوه مشارکت حوزه امور زنان شهرداری ها در بخش درآمدهای پایدار شهرداری ها و قوانین حمایتی مشارکت زنان در حوزه مدیریت شهری از جمله برنامه های این نشست بود که توسط خانم‌ها دکتر جواهریان معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دکتر مافی رییس فراکسیون خانواده و کمیسیون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی و دکتر اولاد قباد رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی مطرح گردید.

کارگر جهرمی همچنین از ارائه پیشنهاد شهرداری کرمان مبنی بر لزوم توسعه ساختار تشکیلاتی حوزه های بانوان شهردارب‌ها متناسب با نیاز بانوان در شهرها خبر داد و اظهار داشت : ارتقای شاخص‌های سلامت، رشد فعالیت‌های ورزشی و حمایت از برنامه هایی که در جهت استقلال معیشتی بانوان هستند نیازمند ساختار اجرایی متناسب می باشد و انجام اقدامات عملی در این حوزه منوط به ایجاد زمینه در این خصوص است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات