ساماندهی بلوار کشاورز حرکتی ماندگار در ورودی جنوبی شهر ساری / سرعت بیشتر قطار توسعه شهری در بلوار کشاورز

ساماندهی بلوار کشاورز حرکتی ماندگار در ورودی جنوبی شهر ساری / سرعت بیشتر قطار توسعه شهری در بلوار کشاورز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، با توجه به اهمیت زیبایی منظر شهری در ورودی های شهر ساری، گسترش عملیات عمرانی با هدف روان سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هر گونه تصادفات جاده ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا تعریض و توسعه مسیر بلوار کشاورز را اجرایی کند.

عباس رجبی با اشاره به پروژه "ساماندهی ورودی جنوب ساری"، اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها با هدف تامین زیر ساختها ، ارتقاء کیفی به خدمات شهروندان و توسعه پایدار صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری ساری در راستای توسعه عمران و آبادانی شهر با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در مسیر خدمتگزاری صادقانه ، رفع دغدغه‌ها ، مشکلات و توسعه اقتصادی و فرهنگی حرکت می کند.

شهردار ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه از نیازمندی‌های منطقه بلوار کشاورز  با رویکرد "توسعه متوازن" است، گفت: پس از اتمام فاز اول پروژه در محدوده گنبد که با برداشت بستر قبلی مسیر همراه بود این پروژه در فاز دوم به طول 6200 متر مربع اجرایی شد.

وی ادامه داد:در راستای تکمیل مراحل اجرایی این پروژه که تحولات چشمگیری را در ورودی جنوبی شهر ساری ایجاد خواهد کرد، احداث 6200 متر کانال با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی، 5100 متر نصب جدول رفیوژ وسط با پیشرفت 87 درصدی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در منطقه سه ساری است.

شهردار مرکز مازندران ، خاطرنشان کرد: نصب جدول کانیوو و پیاده رو سازی نیز در این محدوده ازدیگر برنامه ‌‌هایی است که در دستور کار شهرداری ساری قرار دارد.

پروژه فاز دوم بوستان ملل با هدف رونق گردشگری و توسعه اقتصادی ساری، در منطقه سه شهری به طول 6/5 کیلومتر از پل کابلی تا تنگه لته در حال انجام است که بهره برداری از آن نقش موثری در پیشرفت همه جانبه بلوار کشاورز خواهد داشت.

گفتنی است، این پروژه با بکارگیری توان و ظرفیت داخلی شهرداری و با همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات