سرپرست سازمان فناوری اطلاعات...

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از راه اندازی سامانه اتوبوس ياب (YazdBus) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد – مجید بیکی از راه اندازی سامانه اتوبوس ياب (YazdBus) خبر داد و گفت: در فاز اول اين طرح، مسير چهارراه 22 بهمن تا ميدان جانباز به صورت پايلوت اجرا و در فازهای بعدی، سایر مسيرهاي شهر پوشش داده خواهد شد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد در جلسه بررسي سامانه الکترونيکي اتوبوس ياب با مجريان طرح این سامانه، افزود: با اجرای اين طرح و با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر، شهروندان موقعيت اتوبوس ها را مشاهده و بر اساس موقعيت اتوبوس، برنامه کاری خود را زمان بندی مي کنند.

وی اضافه کرد: در اين سامانه، شهروندان ايستگاه مورد نظرشان را در نقشه انتخاب و سامانه اتوبوس ياب، مسیرهای منتهی به آن ايستگاه را نمايش و نزديکترين اتوبوس به ايستگاه مورد نظر، همراه با فاصله و زمان تقریبی تا ایستگاه انتخاب شده را در اختيار کاربر قرار خواهد داد.

بیکی خاطرنشان کرد: در ادامه پروژه راه اندازی سامانه اتوبوس یاب نیز، در پایانه ها و برخی ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای هوشمند اطلاع رسانی سازمان فاوا با قابلیت نمایش فاصله و زمان تقریبی رسیدن اتوبوس نصب خواهد شد.

در جلسه سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد با مجری طرح سامانه اتوبوس ياب، تمامی ايستگاه های مسير چهارراه 22 بهمن تا ميدان جانباز بررسي شد که در اين مسير به صورت رفت و برگشت 13 دستگاه اتوبوس و 50 ايستگاه در سامانه اتوبوس ياب قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات