شهردار یزد بر لزوم رفع...

شهردار یزد در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین با بیان اینکه باید در برنامه‌ریزی شهری به همه اقشار جامعه توجه داشت، بر لزوم رفع محدویت‌ها در راستای جذب گردشگر تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین که در سالن وحدت برگزار شد، بر لزوم رفع محدویت‌ها در راستای جذب گردشگر تاکید کرد.

شهردار شهر جهانی یزد تصریح کرد: باید در برنامه‌ریزی شهری به همه اقشار جامعه توجه داشت و محدودیت هایی که در شهر وجود دارد رفع شود تا زمینه جذب گردشگر به آن به عنوان یک شهر تاریخی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره حرکتی خوبی خواهد بود تا مناسب سازی در شهر را بیشتر دنبال کنیم و شاهد حضور بیشتر معلولان در سطح جامعه باشیم، اظهار امیدواری کرد: این جشنواره بهانه ای شود تا معلولین از اماکن دیدنی شهر، دیدن کنند و سایر گردشگران با توجه به شرایطی که فراهم شده است مقصد خود را شهر یزد انتخاب کنند.

اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین با عنوان "یزد شهر دوستدار معلول" از دهم تا بیستم آذر ماه برگزار می شود و هدف اصلی آن معرفی یزد به عنوان شهر دوستدار معلول و تبدیل شدن به شهر در دسترس پذیر است.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات