لزوم پاسخگویی به استعلامات در کمترین زمان

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت بر لزوم پاسخگویی به استعلامات در کمترین زمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ، "علیرضا سنجری نیا" در جلسه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اظهار داشت: پاسخگویی به استعلام ها و شکایات دریافتی از سامانه سامد و دادورز و نیز حضوری در ارزشیابی عملکرد شرکت از اهمیت به سزایی برخوردار است.  بنابراین معاونت ها، دفاتر و امورات مخاطب این شکایات باید حساسیت ویژه ای در پاسخگویی به موقع و دقیق داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای هرچه بهتر طرح تکریم ارباب رجوع، گفت: رفتار تمامی کارکنان باید نسبت به ارباب رجوع محترمانه بوده و با صبر و حوصله پاسخ ارباب رجوع داده شود.

دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با تاکید بر لزوم شناسایی گلوگاه های فساد و رفع این گلوگاه ها گفت: علاوه بر گسترش و ارتقاء سطح ارائه خدمات به شکل الکترونیک راهبردهایی باید برنامه ریزی شود که به صورت سیستماتیک بر فرآیند پاسخگویی و انجام خدمات خصوصا در حوزه های مختلف کاری حفاظت و بهره برداری و طرح و توسعه و سایر واحدهای شرکت نظارت داشته باشند.

سنجری نیا تاکید کرد: به هنگام جذب نیروی انسانی از طریق شرکت های پیمانکاری برای فعالیت های شرکت و بویژه برای بکارگیری در گروههای گشت و بازرسی باید افرادی که از نظر سلامت اداری دارای صلاحیت هستند، جذب سیستم شده علاوه بر آن با نظارت دقیقی که صورت می گیرد با هرگونه فساد احتمالی به شدت برخورد شود.

وی یاد آور شد: ما به دنبال ارتقا فرهنگ و اخلاق سازمانی هستیم تا ضمن جلوگیری از وقوع هرگونه فساد احتمالی، رضایت ارباب رجوع حاصل شود. کارکنان باید توجه داشته باشند که میزان رضایت ارباب رجوع از ارائه خدمات شرکت به مردم در ارزشیابی و چگونگی تداوم آنها موثر می باشد.

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد در پایان خاطرنشان کرد: ارتقا سطح رضایت ارباب رجوع باید مدنظر قرار بگیرد و همه کارکنان تلاش کنند تا این مهم حاصل شود.

در پایان هر یک از مدیران شرکت در خصوص ارتقاء سلامت اداری و سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع پیشنهاد های لازم را ارائه و بررسی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات